Gå til innhold

dere som gir broedskiver


Lene4021

Anbefalte innlegg

har ungene deres faatt tenner? smuler dere det opp naar dere gir det? Mine gutter har ikke faatt tenner ennaa, men er skikkelig groetleie og jeg vurderer aa gi broed men er usikker paa hvordan jeg skal gjoere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min har fått to tenner nede, men han bruker ikke de når han spiser brød. Han bare slafser og smatter på biten og "tygger" med gommene til den kan svelges. :)

 

Skjærer biter på ca 1,5 x 2 cm og gir ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorre har fått 2 små tenner nede. Han får hele skiver delt i to, helst med leverpostei eler kaviar - det elsker han;) Han sitter i stolen sin og spiser, og griser noe helt forferdelig!!!;)) Men han er sååååååå fornøyd med at han får lov;) (tror 20% havner i munnen hans og resten på gulvet - hehe)

Når han skal spise "på ordntlig" pleier jeg å fjerne skorpen, kutte skiven i små biter og mate ham. Vi veksler mellom brødmat og grøt...blir litt mer spennende sånn, for han var begynt å bli skikkeli lei grøten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun har to tenner nede nå, men hadde gitt skive også om hun ikke hadde det. Tygger med gommene bake ikke fortenner. Skjærer skiven i biter, men ikke bittebittesmå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har ingen tenner ennå, får brødskive med leverpostei skåret i små biter til frokost hver dag. Får også en skorpe i hånden, liker å gnage på den. Han klarer å putte noen biter i munnen, men skal han få mat i seg må jeg hjelpe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...