EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Noen som vet om andre butikker enn Change som fører amme-bh'er str 80-85 jJ-K. Vet det høres vilt ut, men sånn er nå stoa her i gården, og verre blir det nok... Har trålt nettet, men det største jeg finner der er G-H. Pris spiller egentlig ikke så mye rolle, det viktigste er komforten, og jeg skulle gjerne hatt et par uten spiler.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei =) Jeg er ganske spent på hvor stor ammeBH det vil være behov for her og.. Selv regner jeg med at G eller H skal holde. Bruker E nå (fire mnd på vei). Jeg har heller ikke sett større enn H noe sted, så det er mulig du må gå å spørre i en undertøysbutikk... Kan hende de kan bestille til deg selv om de ikke har i riktig str i butikken. Lykke til =)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Hei fose_of_ice! Jeg bruker normalt F el G, men var på Change og prøvde dem de hadde der, og da måtte jeg ha J (28 uker på vei). Bh'ene var kjempefine og forholdsvis billige, men begge var med spiler og vi skal jo sove med bh etterhvert. Gruer meg litt til det. Det er forresten utrolig god service på Change, så hvis du har en butikk i nærheten burde du ta en tur.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hei. Mener og ha sett at lindex har amme bher i H og I-cup.
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Du er en mulig livredder. Er veldig fornøyd med de bh'ene jeg har fra Lindex. Dessuten er det billig!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har ikke hørt om butikken "Change" engang, så det er vel lite trolig at jeg har en i nærheten =) Bor litt landlig til, så utvalget av butikker er så som så =/ Skal nok ta meg en tur til nærmeste Lindex å kikke litt tenker jeg. Ellers har jeg jo H&M en times tid unna da... Er jo v eldig greit å få prøvd BH'en før man kjøper den, sånn at man ikke gjør ordentlig bommert hvis man kjøper via internett.. Har en lokal butikk her, Linneus, som fører ammeBHer og truser til gravide, men der hadde de så små størrelser =/
Bobine Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har til nå kjøpt mine bher på lindex og har vært fornøyd med det, men nå er de jaggu ikke store nok lenger :-( Men problemet mitt er at jeg er ganske smal rundt (75), og da slutter cupene mye lavere enn de som er litt videre :-( Jeg fant ammebh på sparkjøp som passet, men det er vel kanskje et by-fenomen. Ellers er h&m rævva på stort undertøy + jeg liker ikke kvaliteten på bhene deres (mister fasongen ganske fort og gir dårlig støtte for oss med store pupper) så de kan jeg med hånda på hjerte ikke anbefale
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2008 Akkurat det med omkretsen er også mitt problem, 80 rundt. Skulle tro vi ikke skulle ha større pupper enn C-cup. Jeg føler meg litt diskriminert faktisk.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Prøv 70E dere jenter... Og det begynner å bli lite nå i uke 15. Dette kan bli bra til slutt!? Regner med å muligens finne en ammeBH til slutt, men nå har jeg jo trøbbel med å finne en med god støtte i undertøysforretning.
2 fine små Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Det finnes en undertoeybutikk i Ullevaalsveien (naer krysset paa St. Hanshaugen) som selger ammebh i alle slags str. Tror den heter LaLina. Sjekk Gule Sider, ring og hoer. Handlet der sist jeg var gravid & da jeg trengte ammebh.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Til EMC77. Der er jeg helt enig med deg! For det første er det et svare strev å finne en BH som er stor nok i cup'en og samtidig passe rundt. Men så er det jo også det faktum at det i mange butikker jobber damer som ikke har dette problemet. Sist jeg skulle kjøpe BH sa jeg at jeg før graviditeten brukte 80D, men at puppene mine har begynt å vokse nå. Da trodde jeg hun skulle forstå at jeg ikke hadde blitt større rundt, men faktisk i "bysten". Neida. Hun raste rundt i butikken og fant den ene BH'en etter den andre i Dcup i alt fra 85 - 95. Etter å ha prøvd et par forskjellige måtte jeg be samboeren min å spørre etter en Ecup. Da kom hun med E90 og E95. Så jeg sendte samboeren min rundt i butikken for å finne en E80. Han forklarte ekspeditrisen at cup'en passet, men at BH'en var for stor rundt og at jeg ville prøve en E80. Endelig kom hun/han med et par BH'er i riktig størrelse.... Jeg var da sår både rundt ryggen og litt inni meg, samtidig som jeg var møkkalei av å prøve BH'er som ikke passet..!
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. januar 2008 Femina: Har tlf og adresse til LaLina, men synes det er synd at man må reise flere timer for å prøve bh. Var i en av to undertøysbutikker her i går og den ene bestiller varene sine fra LaLina, men de kunne ikke tenke seg å ta inn den ene amme-bh'en som går helt til K. Litt mer reklame for Change; de har butikker i mange Steen&Strøm-sentere og er absolutt verdt et besøk. Min lokale butikk har nå bestilling inne på to amme-bh'er til meg i størrelse 85J, men de er med spiler. Vi får bare ønske hverandre lykke til videre i jakten jenter. Veldig godt å vite at jeg ikke er alene om dette problemet.
2 fine små Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Mistenker at jeg ender opp med en lekker ammebh med spiler denne gangen.... =o) Lenge leve forfengeligheten. Godt du har et tilbud i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå