Matilde og Sofie mor Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg lurer på om noen har opplevd at babyen har fått løs mage av velling? Lille-gullet har fått velling til frokost i ca en måned nå, og har hatt avføring 6-7 ganger i døgnet. Da er bleien ganske full også. Nå har vi gått tom for velling, og jeg har glemt å kjøpe ny. Derfor har hun fått mme til frokost de siste dagene, og nå er det bare 2-3 bæsjebleier for dagen. Lurer på om andre har opplevd dette, eller om hun rett og slett har vært litt dårlig i magen? Er jo så greit å gi hun velling, og hun elsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå