Gjest Mayflower Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har tenkt å begynne med brødskiver til gutten vår nå,tenkte å gi han polarbrød!De er jo myke Hva gir dere?kjøpebrød eller baker dere???
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Vi kjøper. Men det jeg har merket er at det er lettest for ham å spise brødet om brødet er minst 2 dager gammelt, ellers blir det fort for deigete og vanskelig for ham å gomme i seg.
tralletonetroll Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg kjøper ferdig oppskåret Kaptein Sabeltannbrød. Det går rett i fryseren, så tar jeg opp en skive noen få minutter før han skal spise. Så han får ferskt brød til hvert brødmåltid. Min erfaring er at det løser seg best opp i munnen hans. Han får gjerne en skorpe å tygge på i tillegg.
Gjest Mayflower Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Ja,tenkte på å kjøpe oppskjært og fryse ned:) får prøve det! Polarbrød blir kanskje for mykt og vanskelig å tygge i seg?!?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg rtror det kan bli litt deigete ja.. Tørt brød er egentlig best. Skal prøve Sabeltannbrød jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå