Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har hatt besøk av en journalist og en fotograf her, som skal bli med på fødselen vår. Veldig hyggelige, og ble stadig beroliget med at de ville være i bakgrunnen. Så da (hvis alt går bra med fødselen) kommer vi i blad nr 3 i år, dvs i slutten av mars!!!
LilleBanan blir storebror Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Oi gratulerer. Jeg tror jeg hadde fått prestasjonsangst:) Men det blir sikkert morro å se og lese etterpå! Lykke til
Birthen Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Så artig! Du er en tøffing som tar med journalister! Lykke til da! Håper du får en kjempefin fødsel. Gleder meg til å lese! Klem fra en som blir like rørt av alle fødselsreportasjene... :-)
*spirrevipp* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer det blir kjempe gøy. Da skal jeg kjøpe bladet ;-) Dette fortjenter du.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Oi,så gøy da:=) Tøffe dere er som stiller opp offentlig med noe så privat. Kjempe bra for oss som liker og lese om det og kan få lov til og ``delta`` på begivenheten:=) Føder før mars,men skal kjøpe bladet for og lese historien! Et flott blad og stille opp i tror jeg.Liker i hvertfall bladet vedlig godt. Lykket til:=)
ja08 Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Gleder meg til å lese og se bilder fra fødselen, fantastisk fint at dere vil dele opplevelsen med oss andre. Jeg abonnerer på bladet gravid, så dette blir bra:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Hvordan fikk du til det?? Kunne jeg også tenke meg
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Ring bladet... står kontaktinfo der, også direkte til dem som driver med dette. Hos oss gikk det gjennom bekjente, da...
gulda Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Så stas! Du, det blir jo skikkelig morro for bayen også nå h*n blir større! Verdt å ta vare på i alle år, ja! )
Miaria. Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Åååååååå, dere er heldige!!!! Tenk alle de fantastiske bildene dere får da! Utrolig moro å ha i etterkant! *Misunnelig!:)
Måånestråle Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Så spennende da, Bringebæret! Lykke til! Gleder meg til å lese
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Stilig! Må nok kjøpe det, selv om jeg ikke er gravid lenger når den tid kommer ; ) Lykke til!!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 så artig!! Gleder meg til å lese om dere i bladet. Har abonert på bladet i ti år-bare elsker det bladet. Så fort repotasjen kommer på trykk gitt, blir kjempeartig. Lykke lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå