har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 jeg har fått termin 5september etter ultralyd ca 7 uker.. når går jeg egentli fra den ene uka til den neste?? ble gravid etter ivf.. små flaut å ikke vite dette, men noen som har peiling... ut fra når jeg har termin? hadde egguttak 11 des, og insetting 13 des. om det har noe å si håper noen kan svare på dette
linn 80 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei! jeg er også gravid etter ivf. GRATULERER så mye ) Jeg regna først uker fra egguttak,men fikk beskjed etter ul att de gikk ut ifra innsetting. og det stemte med fosterets lengde.) hvor har du hatt prøverøra dine? jeg var i porsgrunn..hvor langt er du på vei?
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 heisann!! og takk for svar gratulerer så mye til deg også!!! første dette eller? og hvor langt er du på vei da? jeg var på ultralyd i går.. å da sa de jeg snart var 7 uker.. i dag da kanskje? jeg var i haugesund
*En rosa og en blå* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Ifølge terminkalkulatoren på Babyverden.no er du i dag 7+1, så det vil si at du går over i ny uke hver onsdag!
*En rosa og en blå* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Se forresten: http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period.aspx?id=635&day=17&month=1&year=2008&cyclus=28&f=t
linn 80 Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 hei. ja førstemann,så dette er veeeldig moro..også klaffa det på 1 forsøk med prøverør så det er jo veeeldig moro ) jeg er idag 8+1 termin 29aug. moro med nr 2 da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå