Gå til innhold

hmm.. litt vanskelig dette.. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått termin 5september etter ultralyd ca 7 uker.. når går jeg egentli fra den ene uka til den neste?? ble gravid etter ivf..

små flaut å ikke vite dette, men noen som har peiling... ut fra når jeg har termin?

hadde egguttak 11 des, og insetting 13 des. om det har noe å si ;)

håper noen kan svare på dette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg er også gravid etter ivf. GRATULERER så mye :o)

Jeg regna først uker fra egguttak,men fikk beskjed etter ul att de gikk ut ifra innsetting. og det stemte med fosterets lengde.:o)

 

hvor har du hatt prøverøra dine?

jeg var i porsgrunn..hvor langt er du på vei?

Skrevet

heisann!! og takk for svar :)

gratulerer så mye til deg også!!! :) første dette eller? og hvor langt er du på vei da? :)

jeg var på ultralyd i går.. å da sa de jeg snart var 7 uker.. i dag da kanskje?

jeg var i haugesund :)

Skrevet

Ifølge terminkalkulatoren på Babyverden.no er du i dag 7+1, så det vil si at du går over i ny uke hver onsdag! :)

Skrevet

hei. ja førstemann,så dette er veeeldig moro..også klaffa det på 1 forsøk med prøverør så det er jo veeeldig moro :o) jeg er idag 8+1 termin 29aug. moro med nr 2 da..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...