Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Vekt,mål av mage,blodtrykk prøve,urinprøve,kjenner litt på magen og snakker om svangerskapet. Tror ikke det skjer så mye mere spennende enn det;=)
AnnHelenK Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fikk beskjed om at vi skulle snakke om amming i tillegg til det vanlige. Men det varierer vel fra jm til jm.
lizamor Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fikk også beskjed om at vi skulle snakke om fødselen da. regner med at "det vanlige" kommer itillegg. Veiing, høre på babyens hjertelyd osv...
Leirha Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Jeg var hos jm i uke 34 og da fikk jeg beskjed om å ta med samboer, hvis vi ikke kommet med på noe svangerskapskurs. jeg har jo født før, så for min del følte jeg ikke det va nødvendig med noe kurs. Men han ble med til jm og han fikk spørre om alt han ville, og hun fortalte masse som var nyttig for ham å vite. Typiske ting som jeg ikke kom på å fortelle selv, eller som det rett og slett var griet at en faglært fortalte. Ellers var det bare det vanlige minus hbmåling siden jeg hadde tatt en 2uker før og den var såpass bra at de ikke så det var nødvendig. Jeg var bare glad for det, for jeg jkan være med på alt, men det lille stikket i fingen..nei OFF!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå