Chiabatta Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Tenker nå på kjeder som de har overalt. Jeg pleier å kjøpe på HM, BYoung, Match og Lindex. Erfaringer med Vikikes? Er den bra, eller? Ikke mye tid for meg selv til å shoppe lenger... Trenger tips om bra butikker.
cheni Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Før handlet jeg mest på vero moda, byoung og bik bok,men etter som kiloene har kommet har jeg gått over til kappahl. Handler noe på HM, cubus, lindex også, men finner mest på kappahl...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Min mor og min mormor handler på vivikes. Tror de liker den. Jeg handler på H&M, Gina Tricot, Only, Vero Moda, Noa Noa (om jeg har penger).
♥ DAME Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Vivikes er litt damete synes jeg. Ellers handler jeg nesten bare i kataloger, Ellos, josefssons, la redoute og H&M )
Mille** Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Pleier å handle på vero moda, Byoung, noen ganger Voice of Europe, undertøy på Lindex, av og til finner jeg noe på cubus og HM. Vivikes, er ikke det litt kjerringbutikk? Mamma på 54 år elsker den butikken. ;o) Jeg har myyyye fra vero moda, liker klærne de selger der. )
Chiabatta Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 He he, ser at dere også handler mye på rimelige butikker. Yepp, trodde også at Vivikes var for litt eldre damer. Men lurte likevel på om jeg tok feil.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 De har jo noen pene kjoler og kåper o.l. som er veldig klassiske ofte. Sist jeg var der inne så var alt fryktelig dyrt også...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Forskjellig...LeneV, Vero Moda, H&M, Lindex, Cubus, Match, BYoung, Bik Bok osv osv...Ikke at jeg gjør det ofte..men når jeg først shopper så blir det fort 6-7 poser fra forskjellige...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Jeg elsker HM, og kjøper en hel del der. Ellers handler jeg gjerne på Pepper, Tilsammans og Twisted her i Bergen. Basisplagg som holder lenge. Har ikke økonomi til å kjøpe rene moteplagg der. Syr mye og syr om klær fra Freetex og loppis. Noah Noah finner jeg også en del fint. Ellers er jeg blitt Cubus fan de siste to åra. Der kan en finne mye fint, og det har bedre kvalitet enn Kapphal og delevis Lindex. Lene V har av og til en del fint. Tror det er de som har "bimerket" Nümpf. Kan vere artig:)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Glemte Gina Trikot. Den er ikke overalt, men den kommer. Zahra er mye bra basisplagg. Shoppet der mye sist jeg jobbet i en mer formell jobb.
Piipii Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Gina Tricot er blitt min ny favoritt butikk, har utrolig mye fint der syns jeg, også er det ikke så dyrt heller:)
OsloMor Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 H&M is my friend! Ellers er jeg glad i Buuns Bazar, Mads Nørregaard, Filippa K sine tykke genser og Munthe plus Simonsen, men for en fattig student er det ikke så fryktelig mye av det lenger:-( Finner fine, tynne bomullsgensere på Bik Bok og noen ganger fine strikkejakker. Zaras har også mange fine ting, men litt kontorrotte-aktig noe av det synes jeg da.
Frk. V *juli-11* Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Er veldig glad i spanske kjeder med norske størrelser, hehe.. Shopper mye på Mango og Zara, Oasis, Gina tricot og litt på nett.. Kult med ting som ikke alle andre har.. kjipt når alle venninnene har på seg det samme hvis vi skal i bursdager, eller andre anledninger
Gjest Lille jenta mi Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 Vivikes er en litt "fin" butikk med endel fest klær, men og vanlige klær..de fleste som handler der er 35++... Jeg handler på Lindex,Only,Sparkjøp,Kappahl...og litt på h&m og så handler jeg på bik bok for der har de fine bukser:-)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 17. januar 2008 #16 Skrevet 17. januar 2008 ja og ellers handler jeg som oftest på ferie..handler alltid mye klær da, spesielt når jeg er i London el USA...shopping is nice:-)
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 blir for det meste risøe, jeg digger den kjeden, og på min butkk er den en koselig dame som hejlper meg sånn:)
LegallyBlond Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Som student og småbarnsmor med ekstrajobb på cubus, der jeg får mye rabatter blir det nok oftest til at jeg handler der. Ellers blir det en del HM, Vero Moda, Only, litt Bik Bok og butikker som ikke er kjedebutikker (twisted, pepper, stress - ligger i Bergen).
*Rutletutt* Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 Stort sett Vero Moda/Only - jobbet der i over 7 år og kjøpte alle klærne mine der, så gammel vane er vond å vende;o) Kjøper også litt på Voice og Europe og H&M også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå