katlinka Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 http://www.an.no/nyheter/article3284717.ece
alvis Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Oj, for en dramatikk! Blev rørt til tårer nå.
Himmel og hav Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Godt det finnes dyktige folk som vet hva de skal gjøre! Hadde det ikke vært for en årvåken jordmor så hadde ikke eldstegutten min vært i live...
Alba44 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 For en utrolig historie! Takk og lov for at vi har så dyktige jordmødre!!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Utrolig! Tenk at hun holdt hånden hans inne i livmoren... Viktig jobb med mye ansvar.
Rocka dame med tre små Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Den jordmora tok mot vårt andre barn, og jeg bare skriver under på at hun er FABELAKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vår fødsel var på ingen måte så dramatisk som lille august sin, men snulla lå på skrå og var usikker på veien ut - men jordmor Vibeke guidet både mor og barn og fødselen var over på simsalabim! Flott dame, med masse tæl! Tittelen er ærlig fortjent. Ps ds*håpe håpe* at det er hun som er på vakt når vårt tredje barn velger å gjøre entree om en åtte ti uker......
æsj altså! Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Hun tok imot lilleprinsen min også, super-duper dame:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå