Gå til innhold

Hva skal dere gjøre idag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er alt av sengklær tatt av og hengt ut på lufting, mao sengskiftedag idag. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt til å bare ligge i mørket og velte meg i selvmedlidenhet, men så har bihulebetennelsen blitt litt bedre så kanskje jeg skal lese en god bok ellr våge meg ut til postkontoret så jeg får testa postordresminka mi...(vet ikke helt hva jeg tenkte på. Det må være gravidhormonene. Uansett har jeg bestilt sminke jeg bare har sett bilder av for første gang....)

Skrevet

I dag har jeg en hel blank dag foran meg, deilig etter å ha hatt avtaler hver dag ei stund. Får se hva vi finner på, en tur ut med lillemor blir det nok garantert, kanskje litt husarbeid hvis ånden kommer over meg:)

Skrevet

Føde... håper jeg ihvertfall. Arrrw......jeg er LEI!

Skrevet

3D ultralyd:-)

Skrevet

Skal ut å spise lunsj med to venninner, også til fysioterapaut etter det. Første gang til fysio i da pga bl :-(

Skrevet

I dag skal jeg på Brio-salg:-)

En butikk her i Trondheim som skal selge ut hele butikken, så jeg håper på å gjøre noen kupp!

Skrevet

i dag har vi helt fri, så skal ikke gjöre större. Litt husarbeid blir det jo hver dag uansett... Så skal jeg og snuppa ut å leke en tur nå.. Endelig en dag hvor det ikke regner, men faktisk er sol ute, så den skal nytes!!

Skrevet

Jeg har ingen avtaler i dag, og det er deilig. Skal gå en lang tur med hunden, kanskje støvsuge og så lage brød. Ser jo at mye av tiden går med til å sitte på nettet....

Skrevet

Gjøre klart gjesterommet til foreldrebesøk i helga. Så blir det en tur til lege og apotek for å hente medisiner til mannen min. Dessuten åpner Mekk ny butikk her i byen i dag, så må nok innom der en tur óg.

Skrevet

E på jobb idag, men magen skulle vært en ant sted..... Presser veldig på og er vanskelig å konsentrere seg her jeg sitter- har sitte jobb, og prøver å få jobben gjort...

Når jeg kommer hjem skal jeg vaske resten av klærne til babyen- jippi- det er så søtt og se de henge der på stativet. Samt resten av våre klær, deilig å få tømt skittentøyskurven innimellom.

Ellers er vel planene å ha beina på bordet og slacke an.... :) hehe- tyte på sambo om å hente ting og tang til meg....

Skrevet

Snuppa har barnehagefri, så vi har nå lekt og herjet litt, og nå ser hun på tegnefilm, så da benytter mor anledningen til å sitte her og slappe av litt ;) Ellers skal jeg vaske golv og klær, men akkurat i øyeblikket er det godt å bare sitte her og ta livet med ro.

Skrevet

Stryke tøy og vaske. Kjæææmpespennende :-)

Og så skal jeg lage 10-15 liter med grønnsakssuppe, har helt dilla og må ha i frysern :-)

Skrevet

Jeg skal på landskamp i Drammen!! Gleder meg såååå vanvittig mye.

HEIA NORGE!!

Skrevet

Jeg skal på jobb fra 14 til 21. Eller jobb og jobb, er i praksis. Håper på at jeg kan slenge meg med på kino i dag, noen av dem skal dit. :)

Skrevet

Nå har jeg bakt boller og horn til fryseren.. OG vasket ned soverommet.. Sliter med bekkenet nå så det var nok det jeg fikk gjort idag...

Skrevet

ISHOCKEY KAMP :)

Skrevet

Har ingen planer i dag... å nå e klokka allerede 3 og har ikje gjort noe, bare hatt besøk a svigermor.... så skal jeg lage middag nå... så blir det vel sofaen igjen etterpå :o) god med en dag å slappe av på.....

Skrevet

Her er det skole og lesing som står på timeplanen..:(

Har eksamen om litt under 3 uker. Men etter den eksamenen tar jeg permisjon fra skolen:D Blir dog litt anatomilesing, men ingenting som tvinger med ALT for tidlig ut av seng og holder meg på skolen til ALT for sent på kveldene, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...