Gå til innhold

Vondt i lysken. Ikke krangle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk så vondt i lysken sent i går kveld. Fikk sove i natt så lenge jeg lå i fosterstilling.

Nå når jeg sto opp virket det bra, helt til jeg reiste meg opp. Det var skikkelig vondt. Når jeg sitter er det vondt hele tiden også kommer det slike tat av og til som er helvete. Alene hjemme med ungene så jeg kommer meg ikke til lege. Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Vondt nedover mot låre og bakover i ryggen. Noen som kan berolige meg? Har hatt vondt før der og legen min mente det var lyskebrokk men en spesialist jeg var hos mente ikke det var lyskebrokk men hva det var visste han ikke. Den kulen jeg hadde der er borte for ca 3 mnd siden. Nervøs her nå for det er så vondt. Men jeg kan da ikke ta med to unger til legen heller. Da kommer dem til og rive ned legekontoret. Ungene er 2 og 6 år og ganske aktive. Har ingen til og passe dem heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er strekkskade fra sengeaktivitet, så bør du oppsøke lege:-)

Skrevet

Takk for svaret ditt Yppert. Men "desverre" er det garantert ikke det. Startet like før jeg la meg. Nei vi hadde ikke noe aktivitet andre steder heller :) Var helt i ro da det ble vondt. Ikke hadde jeg "gymmet" noe før på dagen heller:)

HI

Skrevet

Har du flere forslag Yppert?

Noen som vil legge den på skravle for meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...