Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 og etterpå er det premierefest ;o) Tro hvilke kjendiser man treffer på... Gleder meg ja..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Vet du? Akkurat det driter vi i.... Mest sannsynlig blir du kastet ut pga at du er for stygg, samt at du hører ikke hjemme blant piffen av elendige skuespillere!! Hold deg heller til trøstespising og høykalorimat du vennen:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Æsj, skal stakkars mannen min dra på samme fest som ANNIE??? Jaja, han får krysse fingrene for at det er flere filmpremierer i dag ellers kan det jo bli en trivelig kveld, med autografjegere med rimipose på hode luskende i krokene.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 FletteMette: vi vil ha full anmeldelse, gjerne med terningkasthelvete, av både annie og filmen, får du si til ham!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Det skal jeg si:) Anmeldelsen kommer på bordet i morgen formiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå