Celine02 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Kjente første ri i 02.30 tiden i natt og siden det har de kommet med 2-5 minutters mellomrom. Ringte føden i 5 tiden og fikk beskjed om å vente til riene varte i ca. 1 min. (varte da kun i 30 sec.) - Nå har de tatt seg opp til 45 - 50 sec. og kommer like hyppig, regner med at første tur innom føden skjer snart.
LadyLuck & Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 lykke til med fødselen, håper det gr bra. Men litt forundret, hadde jeg hatt rier etc, så tror jeg ike jeg hadde sittet på nettet =)
Celine02 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Det hjelper å ha fokus på noe annet mellom riene:)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 oi, spennende...Lykke til da jeg ventet nr to hadde jeg rier med 2,5 - 3 min mellomrom, men de varte bare i 30 sek. Tenkte at nei...disse riene varer for kort...ventet en goood stund før jeg dro på føden pga av at riene ble jo aldri opp i mot 1 min i varighet.Betemte meg derfor tilslutt for å dra opp til føden for en sjekk. Det viste seg da at jeg hadde 8 cm åpning, og at jeg godt kunne reist opp på føden litt før...
snuppelura_jente3 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Endelig var det din tur... så spennende ) Lykke til snuppa, dette fikser du fin-fint! Gleder meg masse til å hilse på dere når nurket er kommet til verden. Tar mer enn gjerne i mot et bilde på sms når dere har kommet dere etterhvert ) Vi snakkes.. Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå