Gå til innhold

Da er det endelig min tur....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente første ri i 02.30 tiden i natt og siden det har de kommet med 2-5 minutters mellomrom. Ringte føden i 5 tiden og fikk beskjed om å vente til riene varte i ca. 1 min. (varte da kun i 30 sec.) - Nå har de tatt seg opp til 45 - 50 sec. og kommer like hyppig, regner med at første tur innom føden skjer snart.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til med fødselen, håper det gr bra.

 

Men litt forundret, hadde jeg hatt rier etc, så tror jeg ike jeg hadde sittet på nettet =)

Skrevet

Det hjelper å ha fokus på noe annet mellom riene:)

Skrevet

oi, spennende...Lykke til

 

da jeg ventet nr to hadde jeg rier med 2,5 - 3 min mellomrom, men de varte bare i 30 sek. Tenkte at nei...disse riene varer for kort...ventet en goood stund før jeg dro på føden pga av at riene ble jo aldri opp i mot 1 min i varighet.Betemte meg derfor tilslutt for å dra opp til føden for en sjekk. Det viste seg da at jeg hadde 8 cm åpning, og at jeg godt kunne reist opp på føden litt før...:)

Skrevet

Endelig var det din tur... så spennende :o)

Lykke til snuppa, dette fikser du fin-fint!

Gleder meg masse til å hilse på dere når nurket er kommet til verden.

 

Tar mer enn gjerne i mot et bilde på sms når dere har kommet dere etterhvert :o)

 

Vi snakkes..

 

 

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...