Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 har en mann som nesten alltid sier noe nedlatende til meg...du har stor rumpe ,eter du nå ijen....prøver å bestemme kva jeg skal jore,kjefter mye på meg,når jeg spør om han vil ha kyss sier han usj..... og later som han spyr...men når han vil ha sex og kos ja da tåler han aldri og bli avvist.da begynner han med er du ikke glad i meg lengre osv...helt i fra seg....vi er gift...vet han innerst inne elsker meg og er livredd for å miste meg....det virker som han får panikk av nærhet....ha kan denne oppførselen være?? beg.å bli lei...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 BEGYNNER å bli lei?? Kjære deg, dette er fulstendig uakseptabel oppførsel. Sånt skal ingen behøve å finne seg i! Hvis jeg skal forsøke meg på en analyse, så er det kanskje sånn, at nettopp fordi han som du sier er livredd for å miste deg, så snakker han sånn til deg for å bryte ned selvtilliten din. Når man tar knekken på noens selvtillit tror de jo til slutt at de ikke er noe verdt, og at de ikke vil kunne verken finne noen andre eller klare seg på egen hånd, og da forlater de deg ikke - kanskje det er sånn han tenker? Jeg vet det ikke er lett, men prøv å snakk med ham. Si at å behandle deg sånn ikke er med på å få deg til å bli i forholdet, men snarere syve deg unna, og at det faktisk begynner å bli vanskelig å skulle gi ham kos og sex når du føler at han ikke respekterer deg eller liker kroppen din. Hvorfor skal du ha sex med noen som sier "usj" når du vil kysse dem? Tror du må begynne å stille noen krav, jeg, og ikke la ham holde på sånn.Og du må være sterk, ikke la deg knekke hvis han prøver å gjøre degliten igjen ved å kjefte på deg når du tar opp dette. Kanskje du endogmå gå så langt som å flytte ut en stund for å vise at du mener alvor (f.eks til foreldre eller noe sånt), for denne fyren trenger virkelig å våkne opp og skjønne at sånn behandler man ingen man er glad i og ønsker å fortsette å leve sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå