en mamma:) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 er dette noe alle har el har hatt?? hvor bor dere da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ja, det tror jeg... Jeg bor i vestfold, kjenner noen i Hamar som har hatt det, sogn og fjordane, oslo, tromsø...ja, you name it!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke hatt det. men det går både på min jobb og på gubben sin jobb. Jeg er sykmeldt da pga svangerskapet. I bhg til guttungen går det ikke. Har ikke vært tilfeller av omgangssyke der siden i slutten av november
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå