Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg får vel starte med bagen en av de nærmeste dagene, slik at jeg får med meg alt når jeg skal avgårde. Har handlet noen slike miniprodukter, slik at toalettveska ikke blir så diger i alle fall... Og det viktigste av alt: ørepropper! Bare sånn i tilfelle at jeg ikke får plass på Ullevål alikevel ;o) Bukser, trøyer, ammebh...hm... Jeg følte på meg i går at jeg hadde glemt noe vesentlig til jeg skal på sykehuset, men kan ikke fatte hva det er...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Kamera og telefon? Slippers??? Hm. Tror ikke du trenger så mye mer, jeg, bare få med papirene dine! Resten kan jo egentlig mannen hente etterpå.. Og som du sa, XL1-pulver!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Bare et lite spørsmål fra meg; hjelper det med sånn XL1-pulver....? Eller andre "energi-drikker" ?? Sist ble jeg så forferdelig sliten og hadde ikke krefter igjen. Orka ikke å drikke noe heller........tenkte derfor å pøse på med noe som kan holde energien oppe litt til denne gangen. Hjelper vanlig Cola eller sånn da ? Noe med sukker i det hele tatt ? :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 DET HJELPER! Når man bruker så masse energi som man gjør under en fødsel, er det gull verdt å ha noe å fylle på med. Det gjør man jo når man trener vanlig også, og ingen skal si at det å føde ikke er fysisk jobb...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har pakket ned penn og papir til å skrive ned fødselshistorien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå