♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 I dag har jeg ikke noe lyst til å dra på jobb. har mere lyst til å være hjemme, sove og slappe av. Men igjen så jobber jeg bare fra kvart over 9 til 5 over to. ikke så lenge men lenge nok. de to første timene går så veldig veldig sakte. Men men. er vel bare å bite det i seg og dra på jobb?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hadde jeg skulle blitt hjemme hver gang jeg heller ville blitt hjemme og slappet av på sofaen,hadde det blitt dårlig med penger;-) Ikke alltid det frister å reise,men er man ikke dårlig syns jeg man skal gjøre et forsøk. Syns alt er bedre så fort jeg kommer inn døra på jobben,det verste er å stå opp og gjøre seg i stand.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg var syk på tirsdag pga omgangs syken og min sønn har bronkitt og øvre luftveis infeksjoner. alt hadde vært mye bedre hvis jeg kunne tatt meg en varm god dusj før jeg dro. men nei da, har ikke vann. de tok vanne i går. fint, ble de ferdig da? nei da, de ble ikke det heler. så vi må kjøre hjem til svigers for å dusje... Jeg skal dra på jobb, bare har veldig veldig mye mer lyst til å være hjemme!
prekæs Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Det har definitivt ikke jeg heller. Er småsyk, og har vært våken til og fra i hele natt med sykt barn og syk mann. Siste dag før helg for meg så jeg overlever vel denne dagen likevel. Drar nå snart.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 jeg skal dra jeg også. begynner ikke neda så jeg kan slappe av litt til.. he he. og i morgen så begynner jeg ikke før kl 12. og da kan jeg sove litt lengre. he he. og det skal bli litt deilig. neste uke så er sønn min i syden så da blir det litt bedre også. ikke det at det er noe problem å ha han hjemme men da kan jeg sove lenge de dagene jeg ikke jobber på dagtid. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå