gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er lenge siden jeg har vært her inne nå, har vært litt hektisk her Datan har blitt flittig brukt til å lete etter stallplass, og hester som passer til vårt bruk. Og nå har det ordna seg *jubler høyt* Så den 26 nå, så blir vi hesteeiere ) Har fått tak i en kjemefin, rolig snill islandshest til jentene i huset, og en fjording til oss voksne Og til alt hell, så har vi fått stallplass hos ei kjempetrivelig dame i nabobygda Så nå er vi så glade hele gjengen her i heimen at vi nesten ikke er nedi bakken ) Og teller ned dager til den 26 nesten verre enn jul detta *ler* Måtte bare spre litt av gleden min med dere, greide ikke la være ))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Så flott at det ordnet seg til slutt!!! Egentlig var det vel til det beste å slippe å samarbeide med han første dusten :-) Ha en fin dag du også!!
frøydis m/ 4 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Gratulere som hesteeiere!! Skjønner godt at dere er spente og teller dager til den 26!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer med hester! Islandshester er noe av det flotteste jeg vet - selv om jeg er livredd for de store dyrene:-) Men flotte er de! Blir sikkert flott at hele familien kan glede seg sammen om noe:-)
Plutseliten :) Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer! Dette høres ut som en mye bedre løsning Skjønner godt dere har nedtelling nå....
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 Takk Ja, endelig!! Blir mye mye bedre for oss alle sammen, halvparten av prisen på leie er det også der, og ikke minst ei kjempekoslig dame/jente på min alder, så da blir det sikkert noen turer sammen med henne også vil jeg tru Vi kommer til å få det så utrolig koslig og fint der!! Vi får også svar i slutten av denne, eller begynnelsen av neste uke på en leilighet vi har sett på også så kanskje tilogmed det ordner seg at vi får flytta herfra også Hadde vært rett og slett nydelig å få kommet herifra hvertfall, og sluppet å ha noe som helst med det brødhue av en huseier å gjøre, så vær så snill å kryss fingra for oss da jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå