så gla' Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har hørt om festeblødning men... Noen som har opplevd festesmerter, og hvordan var da dette? Jeg hadde el lørdag, og i natt våknet jeg av smerter nederst i korsryggen som bredte seg utover sidene og frem over hoftekammen. Smertene strålte ned i høyre lår. Lignet litt på el smertene, men uten murringer i magen, også vondere. Noen som vet?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg hadde hverken festesmerter eller festblødning... Er ingen legen som snkker om dett så tror det er mer et BIM fenomen.
kidos! Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Titter innom fra 3 trimester. Har aldri lest om festesmerter, men jeg hadde dette. Veldig vondt på samme side som el hadde vært på. Mye vondere enn el, som jeg knapt kjetnte. Faktisk så vondt at jeg haltet litt en dag eller to. Hadde også festeblødning som artet seg som brun utflod/ spotting 2-3 dager. Ikke friskt blod som jeg hadde lest om her inne,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå