Gå til innhold

3 åringen min våkner kl.5 hver morgen!! HJEEEEELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før sov han til 7-halv 8.. Han var hos faren nå i helgen, og når han kom tilbake så begynte han å våkne kl.5 HVER morgen!

Han pleier å legge seg kl.7 og sover ikke om dagen, men nå når han våkner så tidli så er han jo stuptrøtt, så må jo nesten ta den hvilen også.. Lurte på om det var dette som gjorde at han våknet tidli, men har prøvd å holde han våken på dagtid også, men våknet fremdeles kl.5!

Noen med lignende erfaringer!?? Orker snart ikke dette mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sønnen min på 2,5 år har våknet klokka fem om morran i ett halvt år. Når han har sovet hos farfar så har han sovet til åtte ni, for når han vokner fem så sier de at det er natta også legger han seg igjen.. Jeg får ikke det til. Men jeg har begynt nå å nekte å stå opp, sier at det er natta og mamma må sove. Han gråter og er sint, også sier jeg at hvis han skal stå opp så får han gå ned alene. Og det tør han ikke! Men jeg står ikke opp før seks. I dag sov han til seks:) Men da våknet han på 4 år klokka fem.. Men han var stille på rommet sitt. Jeg vet ikke om det jeg gjør er riktig, har ikke fått noen råd noen steder. Det er grusomt når man må opp klokka fem, lykke til!

Skrevet

Prøve å gi han flere små måltider i løpet av dagen, f.eks to-tre på ettermiddag/kveld? Vi hadde samme problem og det viste seg at jenta vår faktisk våknet fordi hun var sulten.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg har en sønn på 2,5. Han har holdt på å våkne 2 ganger vær natt og vi står opp ca 6-06.30. Men han har vært så dårlig på å drikke ,så når han våknet om natta ville han altid ha vann. Har nå funnet en flaske som han liker å drikke av.så nå får jeg han til å drikke mye før han legger seg. Så nå sover han i værtfall hele natta! Å godt er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...