Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Noen tips mot denne kløen? Klør under bena, inni hendene under armene og på brystene...klør klør klør...helt forferdelig!
rigmora :-Oline-: Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Har du tatt blodprøve..? det er viktig når du klør, vertfall når du klør inni hendene og føtene. Kan vere noke med galleblære og leveren, å det er ikkje bra for fosteret eller deg..
lilleluna7 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hvis det ikke blir bedre utover dagen, vil jeg råde deg til en tur til legen for blodprøvesjekk. Hadde masse kløe her en dag selv, men bare på overarmene. Ringte jordmora og hun forklarte meg det med høye lever- og galleverdier som slett ikke er bra for barnet. I verste fall må fødselen fremskyndes. Kløen gikk vel og merke over med meg. Håper den gjør det med deg også. Lykke til!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Kløe inni føttene og hendene er i de fleste tilfeller en inikasjon på svangerskapskløe. Da skla du ha lege sjekk for og se om du har forhøyet leververdi!!!!!!
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 Er vel greit å ringe legen for å være på den sikkre siden da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå