Gå til innhold

Herregud som det klør!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips mot denne kløen?

Klør under bena, inni hendene under armene og på brystene...klør klør klør...helt forferdelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har prøvd det:)

Skrevet

Har du tatt blodprøve..? det er viktig når du klør, vertfall når du klør inni hendene og føtene. Kan vere noke med galleblære og leveren, å det er ikkje bra for fosteret eller deg..

Skrevet

Hvis det ikke blir bedre utover dagen, vil jeg råde deg til en tur til legen for blodprøvesjekk. Hadde masse kløe her en dag selv, men bare på overarmene. Ringte jordmora og hun forklarte meg det med høye lever- og galleverdier som slett ikke er bra for barnet. I verste fall må fødselen fremskyndes. Kløen gikk vel og merke over med meg. Håper den gjør det med deg også.

Lykke til!

Skrevet

Kløe inni føttene og hendene er i de fleste tilfeller en inikasjon på svangerskapskløe.

Da skla du ha lege sjekk for og se om du har forhøyet leververdi!!!!!!

Skrevet

Er vel greit å ringe legen for å være på den sikkre siden da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...