Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har fått tilbud om et jobbintervju men er veldig usikker på om dette er en jobb jeg vil ha egentlig... Og vil jo ikke gå på intervju hvis jeg vet jeg sier nei om jeg får jobben... Jobben foregår på ettermiddag/kveld... det er bare snakk om for en periode, altså frem til jeg begynner på skole i september Positivt: -Kan utsette dagmammastart i 3mnd -Bedre betalt enn det jeg har nå -Jobben foregår hjemmefra, og er forsåvidt ikke så tungvindt (markedsundersøkelser over telefon/nett) Negativt: -får bare se samboeren min 2-3 timer om dagen -Må jobbe 7 dager i uken, 5-6 timer hver dag Er litt skeptisk til dette med å bare få se sambo et par timer om dagen... er liksom vant til å se ham 8 timer dagen jeg da. samtidig er det fristende å kunne utsette dagmammastart 3 mnd ekstra... Noen som har synspunkter? Ville dere tatt jobben om dere fikk tilbud? hvorfor/hvorfor ikke?
Monajenten Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hvis det betyr mer penger, og du kan utsette dagmamma som du sier, og det i tillegg kun er for en relativt kort periode, hadd ejeg nok tatt jobben.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 jeg ville sakt ja så lenge det var for en kort periode og betydde at jeg kunne utsatt barnehage start. men nå har jeg ingen forstårelse av at det er "fælt" og bare se samboeren sin 2-3 timer om dagen siden jeg ville syns det hadde vært i overkant mye.... hehe
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hehe jeg elsker å tilbringe tid med han og syns det kommer til å bli grusomt trist å skulle være så lite med ham... men det er jo bare snakk om 4 mnd. og de første 6 ukene ser jeg jo ham på dagtid - da er han hjemme med Anniken i permisjon. Men kjipt å ikke kunne gå på stranden sammen, Annikens første sommer=(
petite fleur Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Hadde det vært meg, hadde jeg ikke tatt den, men da pga selve jobben....Liker ikke å prate i tlf;-) Apropos det - mulig jeg blander deg med noen andre her inne - trodde ikke du heller likte å prate i tlf med fremmede? Ikke drømmejobben da, he he;-D
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg ville tatt den...men så er jeg vant med å ikke se samboeren hver dag/ mange timer om dagen... Som regel får vi max 3-4 timer pluss at vi sover sammen da...
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Takk for inputs=) Jeg liker ikke å snakke med fremmede i telefonen når jeg ikke helt vet hvordan jeg skal formulere meg og når samtalen går ut på meg selv, men her har jeg jo bare konkrete spørsmål jeg skal stille så det blir noe annet. Hadde vært mye verre f.eks å skulle være telefonselger...
Alba44 Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Ja, den ville jeg nok tatt. Og den viktigste grunnen ville vært å utsette start i bhg/dagmamma. Men stusset litt over 7 dager i uka..?
Alba44 Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Alt går jo for en periode, men i lengden tror jeg det er viktig med en fridag for familielivets skyld. Hm..skjønner du er litt usikker, men send inn en søknad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå