Gå til innhold

HJELP! Våken i over 10 timer: what to do???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå har vesla på 3 uker vært våken i over ti timer.... Jeg blir snart gal, verken pupp eller å bli gått med hjelper... Noen gode råd der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trille?

Bæretøy?

Støvsugerlyd?

Vaskemaskinen (legg henne oppå og sett på sentrifugering)

Hun er garantert så overtrøtt at det er vondt;)

Skrevet

Har du prøvd å rett og slett bare legge deg i sengen med henne på magen din? Ofte er det ikke mer som skal til. De små kan også bli overstimulert fordi vi tror de trenger mer enn de egentlig gjør:-)

Prøv å roe helt ned, og legg deg med henne, hud mot hud. La henne ligge så hun hører hjerterytmen din og se om det kan roe henne ned:-)

Lykke til!

Skrevet

Sånn var Julie når hun var baby også. Helt til jeg begynte å bruke vogna og trille henne i søvn de dagene hun var sånn. Jeg tok med vogna inn når det var dårlig vær, og trillet frem og tilbake på stua og ut i gangen og kjøkkenet, over dørstokker (lave) sånn at det ble litt bevegelse.

Var ikke mange rundene før hun sov, og da lot jeg henne ligge der om natten, ved siden av sengen min de gangene jeg måtte gjøre dette.

Skrevet

vi fikk låne en gyngestol hos svigers. den satt vi inne på rommet hannes, å satt å gynga han, så han sovna..

en natt klempe eg ankelen i den, å mini sov jo nesten, så måtte bite det i meg. når han var lagt, sprang eg inn i min seng, kasta meg ned, å gråt som bare juling!!

stakkars min kjære, han puska meg på ryggen, å sa "du e no flink mamma du..".. måtte hulkende peke på min blå og blodige ankel da ja...

Skrevet

fisher price vippestol, som kan vibrere... uvurdelig spør du meg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...