Gå til innhold

Foreldrepengesøknad - noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at jeg trenger å legge med terminbekreftelse og lønnslipp, men det står også at man skal legge ved dokumentasjon fra arbeidsgiver? Hva slags dokumentasjon er dette? Det står det jo ikke noe om i søknadspapirene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke legge ved noe som helst fra arbeidsgiver, de (jobben din) skal sende inn dette.

Skrevet

Er ikke skatte og inntektsopplysningene da?

jeg leverte hvertfall ingen dokuemntasjon, og min er innvilget :)

Skrevet

Ok, men hva er det da jeg skal be de sende inn?

Skrevet

Skatte- og inntektsopplysninger =)

Skrevet

Takker for svar Butterfly - jeg hadde bare rett på engangsstønad sist siden jeg da nettopp var ferdig med studiene - så dette er nytt terreng for meg ;) Det står i papirene her at en skal sende ved "dokumentasjon fra arbeidsgiver", men det står ikke hva. Samboern min kan ikke huske at han sendte ved noen dokumentasjon fra arbeidsgiver sist...

Skrevet

Fikk oppklarende svar inne på DiB nå også. Denne dokumentasjonen fra arbeidsgiver gjelder visst mest dersom arb.giver skal betale ut lønn i permisjonstiden :)

Skrevet

Når jeg snakka med nav så sa de at jeg ikke trengte å lege ved annet en dokumentasjon av lege/jm når termin var.

En bekreftelse, ikke kopi av helsekortet, det var ikke bra nok?

Trengte ikke legge ved noen papirer om skatt og inntekt da de kunne skjekke dette selv mente hun.

Eneste var at arbeidsplassen må sende inn papirer, og det skal gå automatisk, så lenge de er opplyst om terminen din, når du går i perm og når du skal ha ferie.

Skrevet

Lurte også litt på dette...

Men nå er jo ikke jeg i arbeid når jeg går ut i perm, så det eneste jeg må levere med er termin bekreftelse og lønnslipp??? Lønslipp for 6 mnd eller en bare??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...