trebarnsmamma? Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Skjønner at jeg trenger å legge med terminbekreftelse og lønnslipp, men det står også at man skal legge ved dokumentasjon fra arbeidsgiver? Hva slags dokumentasjon er dette? Det står det jo ikke noe om i søknadspapirene???
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det holder med lønnsslipp. Arbeidsgiveren din får også papirer fra nav når nav har fått disse og skal sende dem noe tilleggsinfo som jeg ikke helt vet hva er:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 har ikke sendt med noen lønnslipp eller bevis på termin til nav. jobben har heller ikke vært særlig rask med å sende inn noe papirer, og jeg går ut i permisjon imorgen, og arbeidsgiver har ikke sendt noe enda. har ikke hørt noe fra nav ennå. blir sikkert noe tull
CB-BabyBoy Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Det er et skjema som heter "skjema for inntekts-og skatteopplysninger" som også ligger ute på nav.no. Arbeidsgiver skal fylle ut diverse opplysninger om lønn, skattetrekk, pensjon etc, signere og stemple. Dette sendes inn enten separat eller leveres sammen med dine papirer. Jeg har kun levert inn permsøknad, inntektsskjema og terminbekreftelse. De trengte ikke lønnsslipp eller skattekort siden alle disse opplysningene står på inntektsskjemaet.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Oi, carma, da burde du ringe og spørre. Jeg fikk et brev med "vedtak om innvilgelse av fødselspenger" eller noe lignende lenge før jeg fødte. Greit å ha dette i orden, for når barnet kommer er sånne "detaljer" det siste di tenker på..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fikk beskjed om å sende med siste lønnslipp for både meg og far, samt bekreftelse av termin som jeg fikk av jordmor. Var ikke sikkert de trengte lønnslippene, men var for at de skulle slippe å hente de inn senere forstod jeg.
Lillegull2008&2010 Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 ja jeg burde vell egentlig det. skulle få tilsendt papirene fra jobb om søknad om permisjon før jul (er sykemeldt og har flytta) de har enda ikke kommet, og jeg må vell purre dem for 3 gang nå. *irritert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå