Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 rydde gjesterommet jeg så skal du få ligge her ei natt snart... Det sier ene bestemora til snuppelupp etter å ha passet lille vennen et par timer et par dager på rad. Hva er det liksom? Hadde vært litt annerledes om hun hadde spurt meg kanskje... Nå har jeg endelig klart å slippe taket litt å synes det er greit at hun er borte fra meg litt på dagtid innimellom. Hun er seks måneder og jeg vet hun klarer seg. Men jeg har egentlig bestemt meg for at mine foreldre skal få ha henne først om natta siden de bor litt lenger unna slik at det ikke bli til at de passer henne bare for en time eller to... Føler liksom det er deres tur nå! Men uansett, var egentlig bare måten det ble sagt på jeg reagerte på. Jaja, det er jo jeg som bestemmer:-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det var vel bare en koselig kommentar! at hun vil passe jenta litt for deg, og at hun har lyst å være sammen med jenta. hvordan kan man tolke det negativt? synes du skulle tenke litt mere positivt, og hvis det er grunner som amming eller annet som gjør at hun ikke kan sove der, så forklarer du vel bare det!? så ikke noe negativt i den kommentaren jeg..... du må tenke at du er heldig som har et nettverk rundt deg som tilbyr avlastning. vi har ingen......
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Ja jeg er så klart veldig glad for det og setter pis på at folk vil passe henne. Men hun vet at jeg har slitt veldig med å være borte fra lille smurfinene min. Jeg har sagt fra at jeg sier fra når jeg er klar for det... Og nå tok hun det for gitt at det var helt greit siden jeg endelig hadde klart å slippe henne fra meg noen timer på dagen. Det ligger jo også litt mer bak dette her enn det som fremkommer i teksten.. Uansett synes jeg det er vanlig folkeskikk å spørre om lov og ikke bare si at det SKAL vi. Jeg tror også kanskje jeg reagerer litt siden jeg er veldig lett å overkjøre og ikke klarer å si i fra når jeg er uenig og ikke si i fra bastant nok - det jeg prøver å si blir liksom ikke tatt helt på alvor føler jeg.. Hun gjør alltid ting litt motsatt av det jeg har sagt og det gjør litt vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå