Gå til innhold

I am legend... Er den bra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes den var kjempe bra helt til de 10 siste minuttene *blæh* Da ble den grusomt dårlig!

Skrevet

Har ikke sett den selv, men samboeren min sier den er dødsbra - og søsteren min sier den er elendig ;-D Ha ha, ble ikke noe klokere av det vel?

Skrevet

Kjempebra :D

 

 

 

 

 

helt til slutten :P

Skrevet

Vi var 2 par som så den sammen forrige helg, og vi var like skuffa alle 4.

Fetteren min og dama gikk fra kinoen midt i......

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes den var dårlig... Men er absolutt ikke Will Smith fan, da.

Typisk "guttefilm", vil jeg si. Men for all del; hvis en liker action ;-)

Skrevet

Nå har jeg litt spesiell smak innen film, men jeg elsket den! Syntes idèen var god, skuespillerene var bra og stemningenen var fantastisk. Og jeg har aldri likt Will Smith engang..

Skrevet

Både jeg og gubben digget den. Syns den var spennende fra begynnelse til slutt. Men du må nesten kunne leve deg litt inn i filmer, for den er jo litt overdreven, og en historie som ikke vil kunne skje i virkeligheten

Skrevet

Jeg ble positivt overrasket! Hadde ingen store forhåpninger, men jeg synes den var BRA!! Verdt å se!

 

Så Rovdyr i helgen, og den var IKKE bra......

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

JAAAAAAAAAA:-)

Kanonfilm!!:-)

og litt trist....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...