Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg syntes den var kjempe bra helt til de 10 siste minuttene *blæh* Da ble den grusomt dårlig!
petite fleur Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Har ikke sett den selv, men samboeren min sier den er dødsbra - og søsteren min sier den er elendig ;-D Ha ha, ble ikke noe klokere av det vel?
Mor til et enebarn Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Vi var 2 par som så den sammen forrige helg, og vi var like skuffa alle 4. Fetteren min og dama gikk fra kinoen midt i......
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Jeg må innrømme at jeg synes den var dårlig... Men er absolutt ikke Will Smith fan, da. Typisk "guttefilm", vil jeg si. Men for all del; hvis en liker action ;-)
Lady Ivory Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Nå har jeg litt spesiell smak innen film, men jeg elsket den! Syntes idèen var god, skuespillerene var bra og stemningenen var fantastisk. Og jeg har aldri likt Will Smith engang..
Sassy. Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Både jeg og gubben digget den. Syns den var spennende fra begynnelse til slutt. Men du må nesten kunne leve deg litt inn i filmer, for den er jo litt overdreven, og en historie som ikke vil kunne skje i virkeligheten
Prinsemammaen Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Jeg ble positivt overrasket! Hadde ingen store forhåpninger, men jeg synes den var BRA!! Verdt å se! Så Rovdyr i helgen, og den var IKKE bra......
Gjest Lille jenta mi Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 JAAAAAAAAAA:-) Kanonfilm!!:-) og litt trist....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå