Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har en xtype.. som alltid har vært der for.. sikkert 5 år siden vi var sammen.. å 1 år siden vi sist hadde sex... Nå er jeg gravid me en annen.. som jeg holdt på med...eller var i forhold med... Hele tiden har xen min tatt kontakt.. og vært grei... Han er spesielt flink til å holde kontakt når jeg har type eller noe på gang... med noen.. (har bare hatt 2 forhold etter han) Han har aldri hatt noen etter meg... Så plutselig nå.. når jeg fortalte han jeg skulle bli alenemor.. å at han andre hadde gått fra meg.. Gidder han ikke svare en gang... Er det sånn at mannfolk tenker.. de vil ha de de ikke kan få eller hva? Det er jo nå jeg trenger han mest som venn.. Bør jeg bare gi faaaaen i han når han er sånn? Tror han har blokka meg fra msn .. å han svarer ALDRI på tlf el mel. Å jeg vett han ikke har truffet en ny.. (lite nabolag) Gi meg rååååååd:)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Skjønte ikke helt her jeg ?! Ønsker du at X'en brått skal ta kontakt igjen eller`?? Sorry, men er litt treg i hodet så sent på kvelden ;p
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Heh neeei.. men vi har alltid hatt kontakt.. i maaaange år... han bor jo ikke langt fra meg heller.. så plutselig nå når jeg blir forlatt av bf så gidder han ikke ta tlf eller noe... er du med? heh Bør jeg ta et hint liksom.. vet det er lit teit spør om dette innpå her.. men drømmer så mye om alt d med han.. irriterer meg grenseløst.. hehe får d ikke utav hode.. må bare ha noen tips..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Kanskje han ikke helt vet hvordan han skal håndtere dette?? Kanskje han er redd for at han skal få ansvaret, eller føler at han "MÅ" ta ansvar? Tror det... Tror rett og slett ikke han vet hvordan han skal gå frem liksom.. Kanskje bare gi han litt tid, til å la alt synke inn!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå