Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 går hjemme om dagene og føler at ingenting betyr noe. er vant til å ha et ganske høyt tempo i hverdagen. måler nok min egen verdi i hva jeg utretter...noen som har tips til å ikke synke ned i en grop som jeg føler jeg gjør nå? at det bør være ok å ikke gjøre noenting! 5 mnd på vei med litt bekkenløsning..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Stakkars deg! Orker du gå på kafè, vindusshoppe, eller må du være inne? Leie en god film, lese Donald, ligge i badekaret God bedring!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 takk,jeg skal gå¨meg en tur nå i det fine været! ta litt bilder og sånt...hehe
frokenO Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 skjønner deg kjemegodt... Jeg ble sykemeldt i 3 mnd.. å er nå i 39 uke... så har gått sykemeldt en hel stonn.. Det jeg merka som gikk mye bedre var å finne sånne hjemme-hobbyer.. f.eks.. så begynte jeg å lage en babydagbok... med masse bilder å småklipp liming å sånt.. Så satt jeg mye på internett, sov en hel del... sånn gikk hverdagen ganske enkelt hver dag.. det var kjedelig.. men hjalp en del å gjøre noe liksom.. gå tur.. besøke gammel mormor o.l.
Tonen Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Dersom du trives på jobb er det ingen som skal si noe på det om du dukker opp til lunsj feks av og til. Det kan være kjekt å holde litt kontakt. Har du diskutert muligheten for aktiv sykemelding med legen din? Avhengig av hva du jobber med da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå