Gå til innhold

lite sex de siste åra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sammen med en kjempe flott mann og pappa til barnet vårt. synes ikke det er noe særlig å si på han i dt hele bortsett fra at jeg ikke vil ha sex. dette har pågått i 4 år....kan nesten telle på en hånd..er gravid,utrolig nok med nr 2. føler at det blir mer og mer vanskelig å komme igang nå. merker at jeg er begynt å bli sjalu,hadde jo ikke akkurat vært så rart om noen av oss er utro nå. egentlig helt umenneskelig at det går an.. vi er som to venner med barn rett og slett. synger virkelig på siste verset... men jeg klarer ikke å "få ut fingeren" allikevel. hadde en litt tøff start på forholdet for noen år tilbake med abort(jeg ville nok kanskje beholde det,men turte ikke). er redd det er mye sinne fra min side som aldri vil forsvinne...noen som har råd? bør nok snakke med noen proffe . skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan få det til med han,jeg har ikke problemer selv.men når vi har sex føles det feil,selvom det er godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg!

Her er det nok noe som har satt seg fast hos deg!

Høres ut som du vet hva det er. Tror dere bør snakke med familierådgiver sammen, dette er ikke bare ditt problem!

Synd om familien deres skal gå istykker pga. dette, hvis dere egentlig er glad i hverandre! Kanskje har dere mange gode år foran dere med god sex og nærhet, hvis dere tar fatt i dette før det er for sent. Lykke til!

Skrevet

Mange par som ikke har mye sex, men som likevel har det flott sammen på mange andre plan i forholdet. For meg er gode og interessante samtaler, felles opplevelser, og ikke minst "godfølelsen" når man holder rundt hverandre det absolutt viktigste i forholdet.

Sex er ikke viktig for meg! Det er viktig å være tiltrukket av partneren (for meg ligger det mest sexy mellom øra på parteren min), ha et ønske om å være nær - men ikke akkurat pule hele tiden.

Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg kan skrive under på at sex-frekvensen avtar med årene, ingen tvil om det. Like greit for meg! Men der er vi jo forskjellige..

Samfunnet i dag er overseksualisert. Kjennetegnet på et godt forhold er at man har sex minst 3,2 ganger i uken. Det er bare tull! Man kan ha det kjempefint uten sex i perioder, og skal ikke ha dårlig samvittighet for det, så lenge du og partneren snakker om det og er komfortable med det, begge to. For oss er det som å slå av en motor når vi går lenge uten, og ikke et savn.

Mitt råd er; slapp av og kos deg, vær kjærlig med samboeren og ikke stress med dette. Detta kommer når det kommer!

Skrevet

Og: I småbarnsfasen må man godta at man kanskje blir mer samarbeidspartnere enn kjærester for en stund; thats life!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...