Gå til innhold

Vippestol, noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte jeg skulle kjøpe en billig vippestol, noen som vet om et greit merke? Og vet hvor jeg kan få kjøpt?

Har vært inne på Alexi.no og kikket på vippestolen de har til 375,-, noen med erfaring fra denne?

Noen med erfaring fra Jysk sin vippestol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har babybjørn og er kjempe fornøyd. Så den ikke kom så godt ut av det i testen til foreldre og barn - men hvem bruker en vippestol når barnet veier 20 kg?

Skrevet

Jeg har fått anbefalt en fra Fisher Price! :)

Den ser litt ut som en gyngestol, og kan brukes av barna som vanlig godstol når de blir gamlere! :)

Denne er med vibrering! :D Koster ca 500 kr! :)

Skrevet

enig med den fra fisher price!!! kom godt ut i test, er billig og ser meeeget behagelig ut for barnet;)

jeg har en som heter titanium baby. kom også godt ut i test. den passer for helt nyfødte siden den kan legges heeelt ned så den blir flat. den er myk og de ligger godt i den. kan gynge litt og kan også vippe opp noen klosser på understelles så den står stille og støtt. kjempekjekt nå babyen er litt større og skal sitte og spise. greit at den ikke vipper da! dessuten kan den brukes lenge!

andre stoler synes jeg babyen blir liggende i en bøy. det gjør dem ikke i den jeg har. (kanskje ikke så veldig bøyd i babybjørn men den kan man ikke bruke så lenge heller)

Skrevet

Vi har og kjøpt babybjörn, men har ikke brukt den enda da... men den virker jo fin :) Jeg tenkte på det samme da jeg leste den testen i foreldre og barn..Jeg setter da ikke en tjuekilos unge oppi der! Dessuten står det jo på pakken at barn over 15 kg ikke skal sitte i den, så det var jo ikke som at det kom som en overraskelse heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...