Gå til innhold

Hva er det med jenta mi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 14 mnd, og nesten hver kveld er hun urolig. Sutrer og gråter, og kan holde på leeeenge.

 

Hun har våknet på kveldstid lenge, men den siste mnd har det vært ille. Kan holde på i timesvis. Virker som om hun har vondt av og til (tenner?), så hun har fått en paracet innimellom.

 

Men, kan det være tenner som gjør at hun driver sånn om kveldene da? Blir jo snart sprø her. Ikke får hun sovet ordentlig heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er min også. det hjelper om jeg sitter inne på rommet hans til han sovner. tror han er litt redd for og være alene/forlatt.

 

har du prøvd det?

Skrevet

Ja, det er 3-4 jeksler på tur, men de har jo vært "på tur" i over en mnd nå :-s Har kjent de tydelig lenge, men har ikke kommet ordentlig opp enda.

 

Kan de bli slik av jeksler altså?

 

Har prøvd å være inne på rommet hennes, men da skriiiiiker hun, for da skal hun opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...