Stratos med 3 barn Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Dumme meg! Bestilte oss en lengre tur til syden vi, også tenkte jeg det kunne vært kos om noen av barnas besteforeldre hadde tid til å kikke innom i løpet av ferien. Ingen hadde tid bortsett fra min mor som bestilte seg samme ferien. Så hun blir med i alle ukene hun da, på samme hotellet. *phu* Det var ikke akuratt det jeg hadde sett for meg... Ikke akuratt hva gubben hadde sett for seg heller kan jeg trygt si! Skal aldri gjøre det igjen... :/
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Auch, den suger... Kanskje slå deg sammen med Siklerotte så blir det moro! Hehe...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vi digger å reise på tur sammen med mine foreldre, men hele tiden og bare mamma - det hadde jeg ikke orket:) Eller mannen min hadde klikket på oss to.
Ajam Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 PHU.. Gjorde den samme tabben i sommer. Hadde svigers med på ferie. Gikk vel någenlunde greit på ferien, men når vi kom hjem slapp swvigers bomben. Jeg var jo så slem mot gutten dems!!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå