(0_o) Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Guttungen på to mndr har vært helt hysterisk i hele kveld, han har ikke bæsja på 8 dager og hadde tydelig vondt i magen. Var helt stiv og trykket og trykket uten at det kom noe, så jeg satte en microlax på ham som siste utvei. Har prøvd det før, for noen uker siden og da var han en helt annen unge etterpå, blid og glad bare han fikk bæsja litt. Men nå er det godt over en time siden jeg satte microlax og det har ennå ikke kommet noe. Han bare sutrer og hyler og vil ikke sove, vil ikke ha pupp eller noen ting. Blir gal snart.....!! =( Så det jeg lurte på var: Det kan vel ikke være noe særlig å ikke bæsje ut microlax-guffa igjen? At den bare blir værende der inne...? Noen som har peiling? Stod liksom ikke noe om det i pakningsvedlegget.... Og det MÅ da være noe i tarmen der, siden det ikke har kommet noe på en uke?
Sjokoladekaka Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 jenta mi har slitt med sånt, men eldre en din. forsøk å stryke han på magen i sirkel med tarmen med klokka, om du forstår? Altså fra nede på hans høgre side og opp og ned igjen på venstre. Ikkje hardt, men jamne sirklar. han har nok noke i tarmen og en microlax er vanskelig å holde igjen, men det går, har vi erfart her:) om det er hardt nok.
Mamma til en prins+spire Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 ...du kan prve å gi entil, det gjør vi, og det virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå