Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg og kjæresten min hadde allerede avtalt at vi to sammen skulle til Singapore i sommer. Uten å konfrontere meg først, har han invitert med faren sin og kusinen sin. Han begrunnet dette med at han ikke har fått sett faren sin så mye, og det kan være koselig + at kusinen gjerne ville være med. MEN, så har de to da ikke lyst til å dra til Singapore av grunner de ikke har, og dermed foreslår de Egypt. Dette er kjæresten min helt med på. Men, det er ikke jeg! Jeg vil for det første ikke ha dem med, men jeg kan ikke begynne å bli skikkelig vrang å si det nå. Så får bare ødelegge ferien min med dem på slep. Men Egypt...? Det nekter jeg! Jeg synes egentlig det er veldig frekt av dem å si at vi skal dra andre steder, og begynne å lete litt rundt - når de faktisk ble invitert med oss (eller av kjæresten min...) til å dra sammen med oss til Singapore. Forsøkt å si dette til kjæresten min, at jeg verken vil Egypt eller egentlig er spesielt lysten på å ha dem med. Men, han svarer bare med; "slutt å mas og stress om det..." Det ordner seg. Så, er jeg veldig sær fordi jeg ikke vil ha dem med, og faktisk ikke vil dra det stedet de heller drar...? Hvorfor er de nødt til å være med oss, liksom...? Kan vel dra til Egypt alene....
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde blitt svært sur, på kjæresten min. Ikke på faren og kusinen, om all kommunikasjon har gått gjennom kjæresten din. Familie på tur skjer bare om vi har barn med..he,he.. egoist her. Egypt om sommeren hadde jeg aldri orka. Veldig varmt. Bli hjemme, og så tar dere to heller en langweekend til høsten. Kanskje pipa får en annen lyd?
Gjest ->>- Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Kan'ke kjær'sten din bare gjøre begge deler? Egypt suger forresten, Singapore er kul.
Gulosten™ Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Kunne faktisk ikke falt meg inn i halvsøvne å si ja til noe sånt nei:P Hehehehe Nei, du er ikke vanskelig!!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes det var dårlig av han å invitere dem uten å høre med meg først. Men det er faktisk de som nekter Singapore og absolutt skal til Egypt!! Mister litt lysten på å dra... Men begynner jeg sånn igjen, blir han ennå mer sur - og han er allerede veldig irritert på meg for det! SKjønner jeg ikke... Er det så rart at jeg ikke vil drasse med meg 2 stykker jeg egentlig ikke vil på ferie med, samtidig som jeg skal dra til Egypt som jeg absolutt ikke vil....?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Ja, det sa jeg til han da!! At han kan da vel dra sammen med dem, også kan vi dra til Singapore sammen!! Jeg hater Egypt, og jeg liker Singapore... Men da var jeg visst skikkelig drittunge med det igjen... :-) Kanskje jeg skal invitere med hele familien min da, får vi se hvor glad han blir:)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Du er ikke sær og vanskelig i mine øyne! Jeg hadde blitt kjempe skuffet og H hadde invitert med seg noen på "kjæresteferien" vår uten å spørre meg først. Og jeg hadde blitt enda mer sinna og skuffet hvis hanhadde villet dra til Egypt, har ikke litt lyst til å dra dit engang, er jo diareens yndlingssted.!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Kan ikke faren og kusina dra til Egypt da så drar dere til Singapor?! Problem løst. Er det fryktelig vanskelig for ham så får han bli med dem til Egypt. Og du er ikke vanskeli, han er dust.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Nei, du er ikke vanskelig, han er! Egypt om sommeren er nok ikke å anbefale, da er d vaaaaaaarmt! (ikke egen erfaring da, men har hørt d at mange andre...) Har aldri vært i Singapore, men har hørt at d skal være bra der
høstbarn:) Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde blitt drittsur, og hadde ikke gidda å reist på ferietur med svigerfar, og i hvert fall når du ikke var en plass du ville til en gang.
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Synes det er sært av kjæresten din. Han får ta noen dager med stefaren før eller etter turen deres til Singapore. Skjønner han virkelig ikke ditt syn?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Nei, jeg hater Egypt!! Singapore liker jeg:) Og det var liksom jeg og han som skulle dra sammen da.... Men så har han liksom lagt helt andre planer som involverer meg - som også får meg til å høres fryktelig vrang ut... Forsøker å få han til å forstå at det ikke dreier seg om at jeg har noe imot faren hans osv. men at det faktisk ikke var en slags familietur jeg var ute etter.... Synes det er dårlig gjort av han å invitere med dem uten å høre med meg - også liksom skulle endre de planene vi to hadde sammen.... Og når jeg foreslår at vi drar til Singapore og han kan bli med dem til Egypt, er jeg vrang og maser sånn om det... Og i alle andres øyne er jeg den vrange her! Men takk, da vet jeg at jeg ikke er det!!
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Du er ikke vasnkelig, synes det var dårlig gjort å planlegge noe slikt uten å snakke med deg først.
Gjest rufusa Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Her skjønner jeg deg VELDIG godt. Du har sikkert sett for deg og frem til en romantisk ferie for bare dere to. Å reise sammen med noen andre er en HELT ANNEN GREIE. Jeg synes du skal stille et kompromiss; enten reiser dere til Singapor, alene, eller så planleggere dere samtidig en ny annen reise for bare dere to - så holder du kanskje ut Egypt turen... Men, jeg synes jo det er litt spørtt jeg da, disse turene koster jo vanvittig mye penger... Er jo litt greit de blir som man ønsker...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kunne godt gått med på et komprimiss hadde det vært Frankrike f.eks... Men Egypt er ikke aktuelt for noe i verden. Jeg liker virkelig ikke landet, og kan ikke forestille meg at det kommer til å gå bra!! Huff.... Og nei, han vil kke se min side! Jeg er den vrange,mener han... =/
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #17 Skrevet 16. januar 2008 Herlighet, nei. De er sære. Egypt og Singapore kan jo ikke sammenlignes som destinasjon, hjelpes.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #18 Skrevet 16. januar 2008 Nei, det kan man si... Hvem velger Egypt fremfor Singapore, liksom...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå