Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Skal bo på hotell til helgen vi *glis* fra fredag til søndag, skal bli utrolig deilig å bare få være kjærester og kose oss sammen litt alene. Skal bare til Oslo da, så blir 20 min hjemmefra haha, men sååå kos likevel. Fin overaskelse det smeelt..
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 nåmen så søt han er da!! blir deilig for dere det!! *misunnelig*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Så koselig da!! Bir sikkert helt knall!!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Hvilket hotell da...? Det blir nok kjempe deilig for dere.... :) Misunner deg han akkurat nå;-) Hehehe.... Kos dere masse!
*Rutletutt* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Åhh...så deilig*misunnelig* Koooos dere da:o)))
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Glemte denne helt jeg Skal bo på savoy tror jeg, var ikke så mye å velge mellom så tett opptil. Men har hørt at svaoy skal være bra Elsker når vi finner på slike ting, er så utrolig koselig!
Mille** Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Så kooos!! Vi skal også en snartur innom Oslo i helgen, men drar videre med Color Magic til Kiel. Kos med litt romantikk innimellom. ;o)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Color magic, er det søsterskipet til fantasy? isåfall så er det kjempe fint :) Ja det er deilig å bare være kjærester litt også! ikke bare mamma og pappa eller kokk og vaskehjelp hehe.. Lurer litt på i all verden vi skal finne på hele lørdagen i Oslo da, har liksom sett alt et par hundre ganger før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå