Gå til innhold

Tidskonto; Noen som har peiling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om en 80% stilling fra 1.mars, og det passer meg perfekt fordi jeg da kan ta de tre siste mnd av min permisjon som tidskonto. Eller kan jeg det? Måtte dette vært avklart på forhånd? Jeg har jo byttet arbeidskommune, så det hadde jo vært umulig å forutse dette for ett år siden!?

 

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gradert uttak av fødselspenger, og ja, du kan søke om det midtveis i permisjon. Snakk med din saksbehandler på nav, så ordner de det :-) Jeg har jobbet fast en dag i uka siden vesla var ca 3 mnd. Hadde full perm før det, og tidskonto/gradert uttak av fødselspenger siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...