Matja Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har fått tilbud om en 80% stilling fra 1.mars, og det passer meg perfekt fordi jeg da kan ta de tre siste mnd av min permisjon som tidskonto. Eller kan jeg det? Måtte dette vært avklart på forhånd? Jeg har jo byttet arbeidskommune, så det hadde jo vært umulig å forutse dette for ett år siden!? Noen som vet?
Singelmamma og banden Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har gradert uttak av fødselspenger, og ja, du kan søke om det midtveis i permisjon. Snakk med din saksbehandler på nav, så ordner de det :-) Jeg har jobbet fast en dag i uka siden vesla var ca 3 mnd. Hadde full perm før det, og tidskonto/gradert uttak av fødselspenger siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå