Gå til innhold

Noen som har prøvd sånn eggløsningstest her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funket det?

Har kjøpt en sånn pakke med seks i - skal begynne å måle til helga..

Litt klar for å bli gravid, for å si det mildt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

funket strålende!! hadde cb digital el-test.

kjøpte ei pakke, fant el på siste pinne og blei søren meg gravid også;)

Skrevet

Spør på Bli Gravid du :-) Der er det veldig in å bruke det.

Jeg brukte det selv noen mnd for å kartlegge syklus. Billig strimlene likte jeg ikke, hadde problemer med å tolke de, dvs de ble ikke positive. Men CB digital funket veldig bra, fikk positivt hver mnd jeg brukte de

Skrevet

Fant ikke EL jeg da jeg testa! Men jammen meg hadde jeg ikke hatt EL de dagene allikevel, for her er det 38 dager igjen til termin! :D

Skrevet

Samme her, testet i tre sykluser etter at jeg fjernet hormonspiralen uten så mye som skygge av utslag. Det var ikke billigtester heller! Snakker meg om å begynne å lure...

På fjerde syklusen nøyde jeg meg med å undersøke "forholdene" i underlivet og klemte til når jeg mente at slimet var som det skulle være. Mer skulle det ikke til! Er 4+5 i dag :-)

Skrevet

PS Veravera

Jeg trodde det betød at jeg ikke hadde EL når jeg ikke fikk utslag på CB Digital, siden dette var Rolls Royce testen og greier... Men: Det er langt i fra sikkert at EL gir utslag, fordi at mengden LH hormon varierer hos kvinner, og det er mange som har verdier som er lavere enn testgrensen på testene. Dette fikk jeg nettopp vite av legen min og leste det også på en eller annen nettside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...