Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Gullet har fått ny bokhylle på rommet sitt, eller dvs. at hun har "arvet" en som vi hadde i stua. I kveld rydda jeg masse bøker på plass i hylla, og satte "alle" kosedyrene opp i hylla også. Dyrene lå tidligere bare "slengt" i vugga som hun har stående på rommet sitt. Legging osv. gikk helt greit. Så begynner vi å høre litt lyder fra rommet hennes, men tenkte at det var vel bare bøker og div. som gikk i gulvet, det er slett ikke uvanlig at hun kaster ting på gulvet. "Ferdigleste" bøker og andre ting hun drar med seg opp i senga har lett for å havne på gulvet før hun legger seg for å sove. Men så ble det litt for mange lyder, liksom, så jeg gikk ned for å se hva hun drev med. Å joda, der var det ei lita jente som med et lurt lite smil satt oppå den åpne baby-safe-posen sin, gitt.... Vet ikke helt hvordan hun klarte å få opp posen, men ser for meg at dette kommer til å bli en sport fra gullets side framover...Hun addeh selvfølgelig hørt at jeg kom ned trappa, så da hadde hun klatra opp i senga si i full fart... Masse ting fra bokhylla utover gulvet... Jeg klarte nesten å holde meg alvorlig.... Ropte på pappa'n, så han også fikk komme og se.... Og pappa måtte gjøre stemmen sin streng for å få gullet til å legge seg fin jente igjen, gitt.... Han kaller henne for Houdini og akrobat, og det passer helt utmerket... Ble ikke stille før litt før 21. Gleder meg til å vekke henne 06.45 i morgen.... Not... Jaja, sånn er vel livet.... :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hehehe.... ser henne for meg der hun sitter helt uskyldig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå