Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har hatt et forhold i 6 år, og jeg elsker mannen. Han er litt emosjonell ustabil (har en diagnose), og dette gjør det vanskelig for oss å bo i lag og ha felles økonomi. Jeg har behov for å be ham å gå hjem noen ganger, for det har en tendens til at han "bruker meg opp" emosjonelt pga svingninger. I tillegg er han fullstendig upålitelig når det kommer til penger pga impulsivitet og elendig dømmekraft. Det skal legges til at han er en god far. Jeg syns forholdet fungerer veldig greit slik vi har det, men han kunne helst tenke seg å flytte inn sammen med meg igjen. Jeg vet ikke om jeg klarer det. Nå i helgen traff jeg en jeg var sammen med før kjæresten min. Han sa at han støtt og stadig tenker på meg, og ville gjerne jeg skulle ringe meg hvis jeg skulle bli singel en dag. Han var riktignok ikke helt edru. Jeg har tenkt en del på han også, og nå tenker jeg enda mer på ham. Samtidig merker jeg at jeg irriterer meg mer og mer på ham jeg er sammen med nå. Jeg vet ikke om vi kommer til å klare det. Jeg kan ikke helt se hvordan det skulle gå. Hva gjør jeg?
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Uansett bør ikke avgjørelsen tas ut fra hva en sa i fylla... Kan skjønne det ut fra andre ting som ikke er bra i forholdet, men tror du skal gå i tenkeboksen litt, og ikke minst finne ut hva han andre mener i edru tilstand....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Han var ikke full første gang han nevnte det til meg, men når det lakket og lei, ville han snakke mer og mer om det.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Vil noen legge dette på skravle for meg? HI
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hehe. Kall meg teit, men jeg finner det ikke )
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Ligger halvveis på siden, heter : lagt ut for anonym på krangle: Er forholdet slutt nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå