Gå til innhold

Jeg må blååse ut litt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guud jeg er så deprimert nå...Gråter hele tiden.Føler meg ensom(uten grunn) og er sur og sint på alt. Angrer nesten på at jeg ble gravid. Blandet følelse. Dødsangst,livredd for å dø under fødsel og livet er KJEDELIG!!!!!

Har ingen veninner heller.. Bare samboer.Men han er alt for meg!Men av og til kunne man trengt noen veninner å betro seg til og kanskje finne på ting sammen med.. Hun ene veninna mi gidder aldri ta kontakt og viser lite interesse. Ei annen jeg har blitt kjent med er også likedan.. Er ikke kjekt å gi og gi uten å få noe tilbake:(lei meg*

snufser litt!!er såå lei alt...(snart 39 fullgåtte uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei.

Høres ikke kjekt ut nei. Men du får se på det positve... Du har en samboer som betyr alt for deg. Og du kan alltids henvende deg her på forumet... :) Både med nick og som anonym.

Mange knytter jo kontakter her inne som de har med seg videre etter de er ferdig med svangerskapet.

Du er hvertfall ikke alene.

Og husk at nå er det "normalt" å være lei. Jeg er også det, er på første dag på overtid i dag. Ikke noen tegn på at noe skal skje heller...

Skrevet

Vet du, når du kommer i barselgruppe etter fødselen får du noen med felles interesser å skravle og gå på cafe med, det blir nok bra!

Og ang fødselsangst; jeg er 2. gangs og gruer meg litt. MEN, jeg har funnet denne siden og har bestemt meg for å øve på dette de siste ukene for å prøve å få litt kontroll under fødselen:

http://www.lamazemetoden.no/teknikker.html

Jeg skal i alle fall prøve :-)

Skrevet

Uff stakkar, jeg vet hvordan du har det. Har også hatt perioder hvor man er lei og ikke orker noen ting. Det er veldig kjipt å ha det sånn. Det er viktig å finne på noe å gjøre da. Selv småting å pusle med kan hjelpe. Men lett å si, sikkert ikke så lett å gjøre når man bare vil grave seg ned i sofaen.

Du har jo BIM så her får du iallefall tiden til å gå.

Hvor langt er du på vei da? Sikkert ikke lenge igjen til du har et gull å ta deg av da glemmer du alle bekymringene.

Opp med motet og kos deg med den siste tiden av sv.skapet:)

Skrevet

Ja jeg har hvertfall min kjære samboer og det er positivt!!Det er 11 dager til termin og har allerede begynt å vente.. ikke bra..

Skrevet

Nei er ikke lenge til.. 11 dager til terminen! Er ikke lett å tenke positivt nei.. er veldig lei alt for tiden!humøret svinger så enormt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...