Gå til innhold

Jeg må bare spørre ;) Hvor langt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.....morsom traad. Du ser slank ut i utgangspunktet, saa tjaa............5 mnd kanskje?

Skrevet

Oj, det var litt forskjellig fra det jeg gjettet. Hmm, ble i tvil nå ;-)

Skrevet

Hm, vanskelig å si! Jeg har sånn mage nå i uke 13, men tror nok det bare er fett. Ser ikke ut som at du har så mye av den sorten, så jeg ville gjette at hvis du er andregangs (ser sånn ut på nicket ditt), er du ca 4 måneder på vei. UL i disse dager, kanskje?

Skrevet

Hm, den er mindre enn min er i uke 15, men så hadde jeg litt polstring fra før også... Så rundt 16 uker kanskje? Hvis du er 2. gangs. Hva tror du selv?

Skrevet

Hihi så morsomt.

Ifølge mine datoer skal jeg være 10 uker på vei. Så jeg lurer liksom litt på hva som egentlig er inne i den magen (babyen bor jo lenger ned). Litt juks å legge den inn her da ;o)

Var så nysgjerrig på hva andre trodde. Håper ikke jeg er kommet mye lenger, for da rekker jeg ikke å jobbe nok til å få fødselspenger...

Skrevet

Oi, da var jeg helt paa villspor.... Ved 10 uker bor vel enda lille venn godt inni i hulen sin trodde jeg? Langt nede i bekkenet paa et vis.....eller? Syntes du saa ut som en supersunn slank jente som var halvveis i svangerskapet jeg, ikke bli fornaermet av det i hvert fall, det er en flott mage du har.

Skrevet

Fornærma?? kanskje bildet lyver litt, for jeg er hverken supersunn eller kjempeslank (ganske alminnelig tror jeg). Takker og bukker jeg :D

Tror også nurket bor nedi bekkenet en plass. Bare maven som husker hvordan det foregikk sist tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...