babysjuk82 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Noen det har stemt hos? Og om 2 stk spår d samme,hvor my sansyliet at d stemmer da? Bi spenende og se.
snuppedulla Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hønemor sa jeg ville bli gravid i sommer eller sensommer så vi får se:) Trur ikke på det før jeg får se det:D
babysjuk82 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Oki. 2stk ha spådd meg gravid nå,spenende. Håpe vel for mye,hehe.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Titter innom fra 1.tri=) Jeg ble spådd gravid i september av TRE stk her inne, og det stemte ikke!! En enkel en som sa at i februar da ville jeg bli gravid, utført ICSI metoden i desember og er nå snart 7 uker på vei!!=) Lykke til=)
babysjuk82 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Kosli at du e gravide chick, har sett inleggan din her ei stund før.bra d endeli klaffet for deg;-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for det=) Håper dere kommer etter dere her og snart!!=)
Tuttelure Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 jeg ble spådd av to, ei sa nå eller helst i februar, hun andre sa 17.mai.. gøy å se hva de skrev, men vi får se hva som skjer:)! det var jo en forholdsvis stor variasjon syns jeg..
Nullenusken Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Jeg håper min spådom ikke stemmer Joda, fikk samme resultat hos 2 personer... og begge sa jeg blir gravid i løpet av året.... men begge sa også at jeg trenger prøverør eller noe liknende, og det håper jeg av hele hjertet at jeg slipper
lilla jag Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 jeg ble spådd av 2 stk at de følte at jeg var gravid denne mnd.men tanta kom i dag:(en sier september,en annen sier mars og enn annen igjen sier april.2 sier gutt,og en sier jente.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 jeg har blitt spådd av to denne mnd og di sier jeg er gravid og d blir gutt... spennende og se om d stemmer... har oxo blitt spådd litt tidligere og da er d 4 som har sagt januar/februar på meg... s¨nå krysser jeg fingrene... hehe.... er ei som har spådd meg tidligere og da stemte d.. den mnd hun trodde ble jeg gravid.. men jeg mistet selvfølgelig.. så nå går vi framover med et godt mot og positive tanker... hehe:)
babysjuk82 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2008 Håper d stemmer da!du har ikm 27 du også? Lei dn ventinga eg nu! Men når d har stemt til deg før,må d kansje være noe i d da:-)vente vente..
*~2barnsmamma~* Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har blitt spådd av to stk. Begge sa at jeg kommer til å bli gravid i løpet av våren.=) Jeg føler at det kanskje blir litt mer "troverdig" når to stk spår det samme uavhengig av hverandre, men det gjenstår å se om det stemmer da!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå