**Min nydelige Milla** Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hei.. Jeg bruker det. Men kun om kvelden da. Snuppa liker den kjempe godt. Så her er det positiv erfaring..
Tove_mor Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg bruker HIPP og er veldig fornøyd med den:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Vi bruker HIPP. Og vi er veldig fornøyd. Begynte med Collett,men den lukter så vondt.... Minsten elsker den,og det er lette målinger på den:)
Solskinnsjenta Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Bruker HIPP og er super fornøyd. Vi prøvde Collett, men den luktet + at ungene fikk skikkelig hard leirebæsj av den *blæh* HIPP er supert!
alva** fødeklar Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Ingenting å utsette på HIPP - går ned på høykant
Ladybug~N&E Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 hipp er kjempebra!!! lillemann blei hard i magen av nan og det hjalp ikke med malt så vi byttet til hipp. har ikke hatt et problem siden! dessuten lukter den bedre enn både nan og collett. virker også som lillemann liker denne best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå