Søskendrøm<3 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Nå, etter snart 7 mnd, tenker jeg tilbake på den fantastiske tida da jeg gikk gravid. Alle følelsene jeg hadde..., spenningen, tårene, gledene og de gode sparkene. Og ikke minst, fødselen! Gleder meg veldig til vi skal prøve igjen :-)
noLadyjustME Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Her og...det var en fantastisk tid!!!:-))
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Veeeldig, tenker på det hele tiden nå. Har en på 5 år og en på 4 mnd, hadde egentlig tenkt til å stoppe der, men kjenner at jeg må oppleve alt dette fantastiske en gang til. Prøver på nr 3 om et par år:-)
Prish Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg også!!! Hver dag tenker jeg på forventningene, spenningen, sparkene skrekkblandet fryd til fødselen og alt det positive. Savner det helt til jeg tenker videre på bekkenløsning, vann i kroppen, lyst på alt hele tiden, kvalm, ikke noe søvn(gjelder enda), grining, dritlei, overtid, vondt overalt, alt for stor mage... osv. Da hjelper det på trangen til å få en til med det første. He he he...
velsignet med to Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Jaaaaaaa Savner magen min masse Nå skjønner jeg virkelig alle som sier "nyt det mens du har det". Men det er vel lettere i etterkant, enn når man faktisk er der.
høstbarn:) Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 NEI! Savner ikke den lange piningen i 9 mnd, og en brutal fødsel. Jeg har sagt i fra til mine nære at det skal aldri fødes noe barn ut min vagina igjen. Skal jeg bære frem flere barn, så skal de hentes ut med et snitt på magen. Og jeg er fryktelig misunlig på dere som hadde greie svangerskap/fødsler. (Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning enda,- nå er det 1 år siden jeg fødte...)
ifie Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 JAA!! Savner magen masse!! En venninne av meg er gravid nå og den første følelsen jeg fikk da jeg hørte det var dyp sjalusi... Den gikk heldigvis fort over og nå gleder jeg meg med henne og masse til jeg (forhåpentligvis) får enda en babymage
de tre bukkenebruse Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 savner magen og sparkene og det å lure på hvilket kjønn det ble denne gangen og om hun kom til å være lik store broren sin og om hun var lik meg eller faren=) nå er det 6 uker siden fødselen og jeg kunne godt født igjen=) hehe... blir spennende å se om det kommer en til om noen år ;P MEEEEN! skal innrømme at det var sinnsykt tungt i slutten, fikk så stor mage denne gangen at jeg kunne ikke gjøre noen ting uten at jeg ble andpusten og rød i toppen hehe
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Å JA!!!!! Det gjør jeg også, selv 6 mnd etter siste fødsel!! Tenker på det hver dag. All den spenningen og følelsene. Og ikke minst sparkene fra lille-frøkna, en kvittering på at alt sto bra til med henne. Jeg hadde et risikosvangerskap pga alvorlig sv.skapsforgiftning i første sv.skap for 4 år siden og fikk tett oppfølging med UL annenhver uke fra uke 20. Utrolig spennende å følge med på utviklinga på UL-skjermen og se forandringene på lille-frøkna disse annenhver ukene. Vi har nå to barn og har egentlig tenkt å stoppe her. Men jeg sier ikke akkurat nei takk til å få oppleve dette mirakelet en gang til.
alvis Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Nei, nei og nei. Jeg savner ikke det en plass. Med engang gutten min var ute sa jeg til mannen min "gud så godt å bli kvitt den magen". Jeg har to barn nå og kunne godt tenke meg tre men å gå gravid har jeg ikke lyst til:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 ja, saver det veldig=) kunne gått gravid ofte, hadde det ikke vært for at barna faktisk skal fødes også=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 skal love deg at det er noe helt annet å gå gravid andre gangen.. man er minst dobbel så sliten.. og tenker ikke så mye over selve graviditeten... man har jo trossalt et barn man skal konsentrere seg om.. men selvfølgelig kjket å være gravid igjen..
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Ja, gjør nok d. Gjorde d allerede når jeg lå på sykhuset. Selv 7 mnd me spy og kvalme, bekkenløsning, varm sommer og skikkelig big foot, så savner jeg d. Savner fødselen, selv om d tok 18 timer. Og aller mest, følelsen av å være nybakt mamma og få barnet opp på bryste for første gang. Huff, tårer i øynene!!!!!!! Samboeren min sier vi bare skal ha et barn, men aldri i verden om jeg går med på å bare oppleve denne tiden en gang.
pimpernell Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 NÆÆÆÆÆIIIII!!!! Fødselen gikk fint, men svangerskapet var ikke det minste gøy! Men det hadde kansje noe med at jeg hadde stooore plager av bekkenløsningen å gjøre!!
Tia med 2 ♀ Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 Gjorde det til jeg ble gravid igjen... Da gikk d et opp for meg at man fort glemmer allt det negative som kvalme, bekkenløsning, våkne 100 ganger for å måtte på do. Hvor sliten man er i begynnelsen, ryggplager som gjør det umulig å sove godt. Når man i tilegg har en liten som ikke gjør det mulig til å prøve å ta en lur når som helst og vekker deg om natta eller tidlig om morran................. Uff nei er ikke bare bare spesielt når man får to tette. Mannen min var overraska at jeg klarte å fortrenge allt det negative etter fødsel, og hvorfor jeg ble overraska over hvor slitsomt det er nå. Hehe
petite fleur Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Savner det ikke, nei...ikke at jeg hadde et fælt svangerskap, men ting ble bare så mye tyngre....Hadde bekkenløsning og ekstrem halsbrann da, ikke no gøy! Men gjør det glatt igjen hvis noen andre tar fødselen;-D
mizza84 Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 Jaaaa ) Hver gang jeg ser en med stor gravid mage blir jeg helt sjuk, det er så herlig.. Savner de gode sparkene, det og kunne gå rundt og strutte med magen sin.. Det blir hvertfall en til på meg om noen år ja ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå