McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 I detta været må jeg ha noe som holder han tørr når han skal være ute i barnehagen.. Og hvor mye ga dere for regntøyet? Hva slags sko har dere til de? Har dere ett par vinterstøvler bare eller flere par?
rødhette* Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Lillegutt på 1 år har kun goretex-sko. Både dama i skobutikken og de i barnehagen var enige med oss i at det holdt når han er så liten. Om det er det beste vet jeg ikke, men jeg vet det skal være bra: reflex regnsett. Vi har todelt, uten fôr. Buksa har seler, og jakka har hette som er festet med trykknapper.
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vi har prøvd forksjellige regtrekk, bamse fra lindex, Exit, det fra coop obs og nå har vi play. Må innrømme at regntøy er regntøy. Merker ikke forskjell på disse merkene hvertfall, alle er tette og da er jo jobben gjort ) Ellers har hun bare ett par vintersko (vanntette vel og merke) og et par med sherrox
Odine! Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg anbefaler Reflex-regnsettet. Vi har 2 par vintersko (et er arvet) og nå har slapset tvunget oss til å investere i "cherrox", for hun ble våt inn til skinnet med vanlige vintersko.
Sognerosa Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Gutten min på 3 år har reflex regndress og viking sjerokser. han er den eneste som alltid er tørr av barna på avdelingen hans i barnehagen.
ApriIbaby Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Stor forskjell på slitestyrke og mykhet på regntøy. Best erfaringer med Refleks sitt. Kan kjøpe bla på Babyshop og i Refleksbutikker
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Jada det er sikkert forskjeller, men jeg tror de er små. Har ikke merket noen forskjell på de jeg har brukt. Og alle har vært tette..
Mor til et enebarn Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Akkurat nå har vi regntøy fra Bogerud (husker ikke merke), og ungen har ikke vært våt 1 gang... (ute 4 timer i park hver dag). Regntøyet fra Lindex var også vanntett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå