*3 gutter i hus* Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 som alle sier de har på spar-kjøp billig....HVOR???? bor i Bergen og var på spar-kjøp på kokstad...såg ikke snurten til de....hvor kan jeg ellers få tak i de?? vet hva jeg mener sant?! de hvite som vi bruker inni helseteppene og som spykluter.....
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 JEg vet nå ikke hvilken sparkjøp du finner de på men barnas hus har hvertfall de samme til 5-10 kroner stykket..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 de har de nok på spar kjøp, kjøpt det selv- sandnes da. men de lå ikke sammen med babytingene, flanellsklutene lå der. men spurte og de lå med kjøkkentingene, for mange som bruker de som vaskekluter på kjøkkenet. dessuten heter det gas- ikke gass!!!
LilleBanan blir storebror Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 I trondhjem har de de klutene på coop obs til 5 kr stk. Tror det er 8 kr på Barnas Hus. Kjøpte noen på princes også, billige der å. Gas bleier har de også på obs og Barnas Hus men de er litt dyrere.
*3 gutter i hus* Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 ops sorry...gas-klutene....ok ja jeg spurte men hun visste ikke om de hadde sånne :-( får gå på barnas hus da :-) går det også! takk for svar
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Fikk høre at de selger 5 .pack på spar-kjøp ja. Har du prøvd på Sartor senter på Sotra? Ellers må de vel ha i sentrum..
Gjest mphs Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Her: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter07/PID-550100(SparBase).aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå