Arb.ledig husmor Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Og trenger alle kjoler et underskjørt? Jeg skal ha en sid kjole som går tvers over brystet... Men hvilket undertøy kan eg bruke da? Skjønner at eg må ha noe stroppeløst, men kan jeg kjøpe noe på Cubus f.eks, eller må eg innom en undertøysbutikk?
ApriIbaby Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 De fleste kjoler sitter vel penest med korsett-....og da er jo stroppeløs bh intergrert :¨-)
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Det er jo helt valgfritt ) Hadde nok valgt undertøy med korsett med mindre du er velsignet med en flat og flott mage allerede ) Ellers er det fleste kjoler menest med et underskjørt, og gjerne med ring slik at kjolen står litt naturlig ut. Men det kommer selvsagt ann på kjolen din.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Nei, jeg brukte ikke underskjørt. Såpass tykt stoff i kjolen at det var unødvendig. Spørs jo hvor tradisjonelt du vil ha det. Du kan gå til innkjøp av søtt undertøy spesielt avsett for bruder, eller sånn som jeg; En offwhite bh uten stropper fra hm (eller cubus:) ) og rosa blonde g streng for å overaske gubben (jeg går ALDRI i rosa. Det går mest i svart og ALDRI søte plagg:) Gubben ble helt fra seg av lykke)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjøpte noe råsnasent undertøy som jeg egentlig hadde tenkt å ha på meg, men kom fram til at funksjonalitet måtte gå foran på selve festen, så skiftet jeg undertøyet når jeg tok av kjolen:)
Arb.ledig husmor Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 Nei, jeg er nok ikke velsignet med flat mage, men flott er den.. hehe. Da jeg prøvde kjolen, var den veldig fin, prøvde uten korsett da... Og har ikke så lyst å kjøpe et korsett t mange hundre kroner, som jeg kanskje bruker... Hvor får man kjøpt underskjørt da?
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Tenk på at du skal sitte en del også, da er det mye penere med korsett. Underskjørt får du kjøpt på brudebutikker. www.christiane.no her har de både korsett og underskjørt )
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjøpte hvit stroppeløs bh på cubus, truse også likens. Kjøpte hofteholder og strømper på nettet (siden gubben aldri hadde sett meg i noe slikt før, gjett om han ble overrasket når jeg tok av kjolen!) Kjøpte også sånn strømpebånd til å ha på låret på kappahl. Med en liten blå sløyfe på (something blue)
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Min kjole hadde spiler så korsett var ikke nødvendig, takk og pris. Undertøyet kom fra cubus, kappahl eller lindex og var pent, men viktigst av alt: Behagelig!!!!! Hadde det på meg en dag for å kjenne at det var godt før den store dagen.... Hadde blitt sprø hvis jeg måtte kjenne at trusa sklei opp i rompa eller noe gnagde eller no. Hadde ikke underskjørt, for skjørtet var ganske stort. Hadde ikke strømper tror jeg faktisk. Kjolen var så lang at det ikke syntes og det var VARMT!!!! Skiftet til noe lite, sort med blonder da kjolen var av!
høstbarn:) Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Jeg var såpass fresh da jeg giftet meg for 5 år siden at jeg var kjempefin uten BH! Det var chiffonrygg på kjolen, så hadde ikke gått med BH. Og hadde en sexy stringtruse. Trengte ikke underskjørt, kjolen var tykk, flere lag. Hmm, det triste her er at nå, 5 år og en graviditet senere,- ville jeg sett helt slaskete ut uten BH. Kanskje jeg skal prøve på brudekjolen en dag, den henger i skapet. Bare for å motivere meg selv til å slutte å spise;)
mayaya Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Jeg investerte i et skikkelig korsett, det er myye penere når man sitter. Og det gjør man jo mye den dagen.. Under seremonien, middagen etc. Truse derimot, der var det komfort for alle penga :-p
Arb.ledig husmor Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2008 EG har også ganske stort skjørt... Livet huske eg rett og slett ikkje koss såg ut, husker bare at det satt stramt på... Kan det hende det va spiler i d da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå