Zeke Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 gutten min på 5 år har det ikke bra om dagen hjemme eller i bhg, han sitter mye for seg selv dette spes. etter jula. han har hatt litt problemer med å komme inn i leik før, dette har de jobbet med men etter jul virker det som om han ikke trives der på en måte. han sier at han ikke får være med på leiken, dette er jo bare en side av saken det veit jeg jo men det må jo være noe i dette siden han sier det så ofte.han er veldig sårbar, sinna og ikke heilt tilpass med heile hverdagen. hva skal jeg gjøre jeg får så vondt av han hvor der den blide og gode gutten min blitt av.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Usja sender klem jeg! Sånt er ikke godt for et mammahjerte..
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Ta tak i det med en gang. Snakk med barnehagen, se om de kan sette igang tiltak. Sett ham på en aktivitet med andre barn etter barnehagen, karate, musikk, håndball, samme pokker. Han trenger ikke bli flink i det han utøver, bare komme seg ut av de rammene som holder ham fast i sin sosiale posisjon i barnehagen. Jeg vet det virker som om jeg tar dette litt for seriøst, men du kan endre på dette nå. Hvis du venter til han blir skikkelig fastlåst og innesluttet er det for sent.
Zeke Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 problemet er at denne styreren ikke har bein i nesa, ho sendte et brev til pp i fjord med en heil haug av ting som ikke var realvante, han bruker briller å har hatt mye problemer med synet osv , pluss magen diarre i 2 år osv. dama på pp kontoret var enig med meg idette , så vi avtalte møter med gjevnne mlm å dette fuka bra, men nå er det 3 stegg tilbake på en måte. hadde vi bare hatt en annen syrer i bhg. 8Å JA TIL ALLE BHG TANTER OSV JEG ER I BHG SELV SÅ DETTE ER IKKE ANGREP PÅ PEDLEDER MEN HO HAR IKKE PEILING ALTSÅ) dette er så vondt å tenke på å se at han er så sinna og trassig, han hører ikke er sur nesten heile tiden stakkar men jeg kommer liksom ikke innpå ham.
**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Kanskje du kan prøve og bytte barnehage??? Det virker som sånn den barnehagen ikke har peiling i det hele tatt. For helt vondt inni meg. Ønsker deg lykke til.
Zeke Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 han har bare 6 mnd igjen før han skal på skolen, vedsidna av. vil så gjerne at han skal gå på skolen med de han har vokst opp med, minstemann er ikke sånn, han er en meget populær kamerat i bhg og det var han på 5 år når han var 3 år, det er det siste året som har vært jævlig for han, vi snakker for det meste rolig til ham hjemme prøver så godt jeg kan, men av og til er det nok her også. jeg må ringe styreren i morgo, kommer vel til å begynne å grine på telefonen tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå