Gå til innhold

Når fikk dere mage med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde veldig liten mage med nr 1, men har hørt at mange får større og tidligere mage med nr 2.

Når fikk dere det med nr 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det var i uke 11. tidlig denne gangen og magen er fryktelig lav.

Skrevet

11-12 uker. Sinnsykt tidlig:) Nå er jeg ikek 15 uker engang og har gått til innkjøp av mammaklær. Håper jeg ikke blir noe større enn sist da, for jeg var langt over skjemaet og i uke 39 var jeg UTENFOR skjemaet sist...

Skrevet

Så koselig. :-) Gleder meg til magen kommer. :-)

Skrevet

Oi, såpass ja! :-) Da hadde du nok en stor og fin mage! :-) Gravidmage er jo så pent!

Skrevet

syntes jeg merket det allerede i uke 9-10 jeg.. hihihi.. :)

Skrevet

Er 10 + 3 nå og har merket at magen har vokst en del denne uken. Er bittelitt mage på morgenen, utover dagen vokser den til jeg ser ut som jeg er rundt 4-5 mnd. på vei på kvelden. Helt komisk. Går i mine vanlige klær på dagtid, men på kvelden blir det å subbe rundt i joggebukse.

Tror ikke det er lenge igjen før jeg trekker på meg mammabukser, selv om de er litt vel for store rundt magen enda, da, men bedre enn å ha det alt for trangt rundt magen. Er skikkelig oppblåst. Fikken komentar om det på jobben denne uken (de vet om det). "Nå ser jeg at du har begynt å få litt mage"....hehe. Er 20 mnd. siden jeg fødte sist.

Skrevet

Fikk sent mage med nr. 1, og egentlig like sent med nr. 2. Etter uke 20 før noen turte å spørre, og da måtte jeg fremheve det. Magen er lavere denne gangen, og vet av erfaring at den kommer sent,men godt:-)

Skrevet

Kom ikke før jeg var ca 22-23 uker..da sa den bare pang:) På ultralyd i uke 19 hadde jeg knapt mage, til min store irritasjon..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...